Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, KM 196K (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
For a while now the Renault Zoe has been the best selling electric car in Europe, but with more competition coming this year, this great electric supermini needs an upgrade to keep its leading position (......) Below are some things that I expect to see improved or added in Zoe’s new version.
(bold van mij)
Maar wie zal het zeggen. Zou wel grappig zijn, en dus ook krachtiger motor.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Zeer speculatief met vooral wensen van de auteur mbt een nieuwe Zoe. En er dan ook nog eens een foto bij plaatsen van een Clio.
Maar... Gertjan kan ons vast verklappen wat ons dit jaar te wachten staat : )
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.
Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1
Ik vind het wel een goed idee van de VVD mits er ruim voldoende plekken zijn om te laden, zeg 80% van de parkeerplaatsen voorzien van een laadmogelijkheid....
Het taalgebruik vind ik niet erg netjes hierboven maar inderdaad een erg domme opmerking van deze mevrouw, laadplaatsen moeten nooit door ICE auto's bezet worden. Ik wil het liever omdraaien, graag zouden wij als EV rijders en pioniers zien dat het verboden gaat worden dat er op deze plekken wordt geparkeerd door ICE auto's en dat er een een flinke boete volgt. Een laadplaats is namelijk geen parkeerplaats maar een plek om tijdelijk je auto te voorzien van de nodige stroom. Ik kom zelf niet uit het westen maar het lijkt mij erg frustrerend om daar afhankelijk te moeten zijn van een openbare laadplek . Ook 's nachts je auto aan een laadpaal zetten vind ik niet moeten kunnen. Ik mag er niet aan denken om zelf geen laadmogelijkheid te hebben......pfff.
Forumlid en Zoe Zen Q210 driver sinds dec 2013, vanaf apr. 2017 Zoe Bose Edition Q90 ZE40, tevens Model S owner, having lots of fun driving EV! Twitter: #EV-pioneer #NoTailpipes :
Als de Q90 uit de productie gaat dan blijft de R90 toch gewoon ?
En als die dan straks een CCS aansluiting krijgt, waarom zou iemand dan nog een Q90 willen ?
Timkesteren schreef:De Q90 zal vanaf 1 Maart niet meer nieuw te bestellen zijn.
GertjanVB schreef:Dan is die CCS aansluiting ook niet meer nodig
Die snap ik even niet...
Elke ZOE die naast Type2 22/43kW AC ook CCS 50kW DC (of nog sneller) kan laden, lijkt mij een ideale combinatie.
Helemaal mooi zou het zijn als de huidige ZOE's ook nog naar CCS ge-upgrade zouden kunnen worden.
Maar laten we even afwachten welke specs de R110 nog meer gaat krijgen.
e-Golf en Ioniq gaan hard deze maand. ZOE op de 4e plaats.
4)
Source: Dutch Road Authority, edited by Netherlands Enterprise Agency (RVO.nl). The numbers shown are the cumulative registrations on balance:
increase due to new registrations and decrease due to export, theft, etc. Corrections of the data with retroactive effect are not taken into account here.
|Passenger car (E-REV, PHEV): full hybrid vehicles excluded |Commercial car ≤ 3.5 tons: Including: BEV, FCHEV and FCEV | Commercial car > 3. 5 tons:
Including: BEV, FCHEV |Bus: Including trolley busses and some hybrid busses |
Hi Harm. In een filmpje zag ik al een blauwe NL Zoe in de rij staan voor het station en toen dacht ik al dat zal toch niet Harm zijn. En ja hoor. Top.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, KM 196K (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.
Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Jullie zullen dit allemaal wel volgen, maar deze weer heel positief met de Zoe batterij hergebruik.
Ook niet geheel onbekend wat te doen met de "oude" batterij van de Zoë.
Wordt daar weer heel blij van.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ?
Hergebruik is inderdaad helemaal top, maar ook de gedachtegang erachter met piekverbruik stroom, top!!
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sindskort een mooie Clio met een media navigatie systeem. Daar is echter een klein probleempje mee en terug naar fabrieksinstellingen werkt niet..
Hopelijk weet één van jullie iets .
Elke keer als de motor uit is geweest vergeet dit ding zijn...
Hallo,
Mijn telefoon, een Samsung A53 is gekoppeld aan R-Link2 maar ik kan alleen bellen. Media afspelen via de telefoon lukt niet. Het maakt niet uit welk type gsm ik gebruik of via welk kanaal ik muziek of een podcast probeer af te spelen, de...