Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mijn dealer heeft me vanaf dag 1 (aanmelding) herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat het niet zeker is dat de batterijwissel er überhaupt komt, ook al is de aanmelding gedaan. Simpelweg door de beperkte oplage die beschikbaar zal zijn en ook eventueel verdere prioriteit van de nieuwe Zoe modellen.Lijkt vanaf mijn opzicht er dan ook op dat RCI/RenaultNL dit dus wel naar de dealers heeft gecommuniceerd, maar dat simpelweg sommige dealers dit niet goed naar de klanten hebben gecommuniceerd. Oftewel, die slechte service ligt dan meer aan de dealer dan aan Renault in het algemeen.
[edit: ter verduidelijking van het onderwerp waarop ik reageer een quote toegevoegd, echter ging niet exclusief over alleen deze post]
j.otters schreef: Wél mensen op de wachtlijst zetten, maar niet uitleveren? dat zou geen klantenservice zijn. Ik hoop toch dat Renault beter met zijn klanten omgaat. 1 van de redenen om voor de Zoé te gaan was toch dat ik over 4-5 maanden hopelijk een dubbele radius zou hebben. Renault heeft één van de populairste EV's in Nederland. Als ze hier zo mee om gaan dan is dat gauw afgelopen.
En als het een kostenkwestie is... wil best iets meer betalen voor de batterijwissel.