TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

cortrans
lid
lid
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Berichtdoor cortrans » 25 dec 2018 09:28

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dank voor het advies...... beetje jammer dat niet iedere (vrij nieuwe) Renault met R-link over Apple of Android auto is uit te rusten.
Ook ik zou maar war graag Apple CarPlay geactiveerd willen hebben maar dat blijkt helaas met het besturingssysteem 2.2.19...... niet mogelijk te zijn.
In mijn (Mercedes) truck gebruik ik het de hele dag.....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Trotse bezitter van een Mégane 1.5 dCi Bose uit 2016, Kleur: Rouge Flamme, Easy Life Pack, 8,7 inch R-Link 2

Gr. Cor

Zonder transport staat alles stil
www.beroepschauffeur.bbforum.be

lexs
Lid
Lid

Berichtdoor lexs » 25 dec 2018 12:32

RogerS schreef:
lexs schreef:Eind van het liedje is dus dat ik deze kerstdagen zonder navigatie mijn weg moet zien te vinden.

Als ik deze ellende allemaal hier lees over het updaten van de kaarten dan ben ik toch blij dat ik de moeite heb genomen om Android Auto te activeren op R-Link. Met Google maps altijd de nieuwste kaarten. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Dat kan op de R-Link 1 helaas ook niet.

lexs
Lid
Lid

Berichtdoor lexs » 28 dec 2018 14:42

Het is eindelijk gelukt, ik heb europe v1011 geinstalleerd. @

Jurjo, is het bij jou nou ook gelukt? Ik kreeg van Renault NL het advies om voor het updaten gebruik te maken van een incognito venster in Google Chrome. Het lijkt of dat hielp.

JurJo
lid
lid

Berichtdoor JurJo » 28 dec 2018 16:04

@Lexs, nee bij mij is nog niets gelukt. afd Klantrelaties, dhr van Tilburg heb ik 3 december voor het laatst gesproken en hij ging het doorsturen naar Frankrijk waar ik nog steeds op ziet te wachten.
Wat dat incognitovenster betreft, dat heb ik al zo vaak gedaan en ook dat werkt niet en ook Firefox niet en Safari niet.

lexs
Lid
Lid

Berichtdoor lexs » 28 dec 2018 17:14

Tja, ik mag niet meer klagen, maar het blijven een stelletje kneuzen daar,als je het mij vraagt.

JurJo
lid
lid

Berichtdoor JurJo » 30 dec 2018 14:00

Net nog maar eens geprobeerd maar ook weer bij Chrome 'incognito'

PRODUCTEN UPDATEN
De service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw........

lexs
Lid
Lid

Berichtdoor lexs » 30 dec 2018 15:15

For what it's worth - Ik ben geholpen door wouter half van Renault. Hij molt eerst je kaarten, maar daarna kun je wel updaten.

JurJo
lid
lid

Berichtdoor JurJo » 30 dec 2018 15:51

Dat traject heb ik al gehad...

Reneetje
Lid
Lid

Berichtdoor Reneetje » 14 jan 2019 16:33

Vandaag ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en de "nieuwste" kaartversie aangeschaft. Gekozen voor West-Europa omdat dit voor mij voldoende is (en bij mislukken blijft de schade beperkt tot 34,95).
Dus hup betalen en na ontvangstbevestiging kaartje in de laptop en fingers crossed.
Na een eerste mislukte poging op de originele TomTom kaart (versie 925) waar ik de de mededeling kreeg dat ik de klantenservice maar moest contacten heb ik de originele R-Link kaart erbij gepakt. Op synchroniseren geklikt en t kaartje in de SD-gleuf geduwd. En jahoor de up-date werd wederom gestart en na zo'n 20 minuten was ie klaar. Geen fout boodschap oid, dus hup naar de auto en op hoop van zegen.
Na alle stappen doorlopen te hebben kreeg ik de melding software update mislukt, maar er was ook goed nieuws.... kaart V1011 was geladen!! Hiep hiep hoera, trompetgeschal, gebak en champagne.
Net ook nog de TomTom SD-kaart gechecked en ... jawel daarstaat V1011 ook gewoon op en werkt ook nog. Dus gewoon weer twee kaarten (eentje reserve) en die software update doen ze bij de volgende beurt maar even laden.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “R-Link”