Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb Android auto werkend op m'n r-link 2 alleen als ik m'n telefoon verbind en het in de auto open, staat Google Maps er niet tussen. (De hoofdreden juist, waarvoor ik AA wilde)
Ook in de app zelf staat maps er niet tussen.. Haal ik dan stekkertje eruit, open Maps, open Android auto, plug stekkertje er weer in, dan staat ie er wel tussen een werkt gewoon.. Maar een volgende ritje is ie weer weg.
Heeft iemand anders ook zo een soort gelijke ervaring en misschien een oplossing gevonden?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een paar weken verdwijnt de actuele verkeersinformatie van het hoofdscherm. De remedie is deze via de instellingen uit te zetten en weer aan te zetten. Ik heb een actief Orange abonnement…. En daarvoor werkte het altijd goed. Iemand ook...
i upgraded my easylink to version 283C36016R and still cant get the wireless car play
Also when i tried to connect to Renault Alliance tool it says my maps are up to date while they didn't get updates since 2020.V2 and some roads are not added in...
Je kunt op het bestuurdersdisplay de google navigatie te zien krijgen (de build in, niet de carplay versie). Ook de instructies wanneer af te slaan ed.zie je daar. Ik mis alleen wel de eindtijd of hoe lang de rit nog duurt. Is dat mogelijk om die...
Is er een mogelijkheid om Google te verwijderen uit de Renaults? Hoe minder afhankelijk van Alfabet, Meta en al die andere onbetrouwbare Yanks hoe beter. :x
Weet iemand hoe dit systeem werkt.
Wat doet uiteindelijk deze hotSpot en is die wel nodig wanneer je Bleutooth werkt.
Werkt CarPlay afzonderlijk omdat ik ook dikwijls een melding krijg Geen communicatie .
Google wordt geïstalleerd op jouw Renault R6 E-Tech.
Deze diensten mag je 5 jaar gratis gebruiken. Maar wat gebeurt er na 5 jaar?
Ik heb deze vraag aan Renault Dacia gesteld en tot mijn stomme verbazing kreeg ik het antwoord dat dit nog niet bekend...