Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik was de trotse bezitter van een 2005 Megane GT 1.5DCI tot het moment dat onze fijne medelanders (met roots uit het rifgebergte) besloten 's nachts mijn Megane te jatten voor een leuke joyride Ik ben me nu dus opnieuw aan het oriënteren en ik heb al besloten dat het een Renault (Grand) Scenic moet gaan worden.
Aangezien het een diesel moet worden heb ik dus de keus uit een 1.5DCI of een 1.9DCI. Ik zoek een (Grand) Scenic II phase 1 vandaar. Nu heb ik al gelezen dat ik met een boog om de 1.5DCI moet heenlopen (met de Megane trouwens geen problemen mee gehad) dus moet het de 1.9 worden. Nu vraag ik me af waar ik op moet letten bij aankoop. Het moet een Techline of een Priv. Luxe worden incl. Panorama dak.
Verder. Maakt de 100kg verschil in gewicht veel uit voor de trekkracht van de motor? Ik wil graag wat vermogen overhouden namelijk.
Oja... Mocht je een Megane GT aangeboden worden met het kenteken 44-RX-PK Deze is van mij.
Huidig Megane GT III 1.5dCi Dynamique 2010 Verleden Scénic II Phase 1 1.9dCi Dynamique Luxe 2006 | Mégane GT II Phase 1 1.5dCi Tech Road 2005 | Clio I Phase 1 1.4 RN 1994
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...