Hoi Hans,
Ik heb een Camera unit van de conrad gekocht, inclusief nummerbord houder, helaas past dit niet dus heb alleen het gedeelte overgehouden wat je ziet zitten en dit vast geschroefd.
Daarna de kabel door de achterklep naar boven geleidt, daarna via het rubber aan de bovenkant naar de zijkant gehaald en daar naar beneden. Zend kastje achterin geplaatst (waar niet de cd wisselaar zit) en stroom van het achterlicht getapt (waar ik denk ik een foutje heb gemaakt, maar daar moet ik nog naar kijken). Voorin achter de klep heb ik het beeldschermpje aangesloten op de sigaretten aansteker (nog geen tijd genomen om van direct stroom te voorzien) en beeld is super scherp, enige wat ik jammer vind is dat je de trekhaak niet kan zien. Ook in het donker is het beeld super... dus zeer blij ook al gebruik ik het niet altijd, maar mijn vrouw vind het super handig en bij krappe gelegenheden is ook erg aan te raden.
leuk detail trouwens dat het scherpje soms beelden oppikt, op snelwegen soms enkele camera's of Televisie beelden in een wijk

Eerste exemplaar dat in ontving daar was het beeldscherm van kapot, daardoor lopen prutsen ... zekering daardoor stuk en alles 3x zo vaak open gehad.
Hans had meer foto's maar die zijn weer weg, kan ik maken indien je dat graag wilt.