Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik zit even met het volgende.
Door de kou van vorige week, was mijn
accu leeg. Door startkabels hebben we kunnen starten!.
Alleen: nu verschijnt in mijn display van mijn Espace.
SERVICE en STORING IN PARKEERREM (driehoek met een P erin).
Service heb ik naar 30:000 gereset. Alleen alles blijft nog in mijn display staan!.
Hoe kan ik de SERVICE en PARKEERREM weg krijgen in mijn Display?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
We hebben sinds een paar weken een probleem met de accu van onze Megane IV TCe 130 uit 2016. Ondanks dat we hoofdzakelijk lange stukken (>100 KM) hebben gereden rond de kerst, was de accu toch ineens zo leeg dat de auto niet meer startte en een...
Mijn Zoë ZE 50 R135 gaf aan dat de accu zwak was en werd opgeladen. Ik vond dat niet zo’n wonder want volgens het onderhoud boekje moest er ook een nieuwe in. Echter dit heeft niets gebracht. Het blijkt dat de Zie niet goed in slaap gaat. Inmiddels...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...
Ik heb hier een offerte voor inruil op een R5 e-tech van 39000€. Maar ik schrok toch wel van het lage bedrag wat ze voor mijn Zoe teruggeven. Bij deze start ik een topic met de vraag wat jij voor je Zoe terug krijgt of hebt gekregen.
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...