Achter ramen gs, doen niets!

Plaats reactie

Topic author
MarkWerkman
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 04 mar 2018 14:12
Actief als: particulier

Achter ramen gs, doen niets!

Bericht door MarkWerkman »

Het volgende, mijn achterramen van mijn gs willen niet omhoog en naar beneden, als ik de knop bedien op het linker voorportier, dan hoor ik wel dat de motor klikt, dus volgens mij wel wat wil doen, maar dan toch stiekem niet.
Is dit de bekende comfort bediening? Of moet ik toch ergens anders gaan zoeken, het kinderslot werkt wel vanaf de bestuurders deur, weet niet in hoeverre dit met elkaar te maken heeft?
Heb het forum goed doorgespit, van alles gevonden, maar niets wat op deze storing lijkt, kan iemand mij hier mee helpen? Het mooie weer komt er weer aan, en dan is het soms toch wel fijn dat de achterramen ook gewoon open kunnen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Renault47
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 13 apr 2025 10:25
Actief als: particulier

Re: Achter ramen gs, doen niets!

Bericht door Renault47 »

wanneer je een raam lange tijd niet gebruikt kan het zijn dat de buitenste geleiderubbers op de ruit vastgekoekt zitten. Met een smal plamuurmes met iets van een doek er om heen kun je tussen de ruit en de rubbers komen en dan van voor naar achter even schoonmaken. Heb dit zelf ook wel eens gehad en sindsdien test ik alle ramen een paar keer per jaar op hun werking.
Renaults vroeger: Dauphine, R8 (2x), Caravelle, R16, R15, R25 2.2, Safrane 2.0, Vel Satis 2.0T, Vel Satis 3.5V6 initiale, Captur limited 0.9, Kadjar 1.3 intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut