Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn kadjar is nu een 2 jaartjes oud (super auto trouwens)
Ik zou graag mijn achterklep (koffer) automatische laten openen en sluiten.
Weet iemand hier hoe ik dat het beste doe of aanpak.
Ik heb al gemaild met Renault Dacia Belux maar daar zeggen dat dit niet mogelijk is .Ik zie toen dat Renault scenic en andere modellen dit wel kan kunnen.
Kan iemand mijn hiermee helpen?
Ik denk dat je heel weinig reacties zal krijgen op je vraag. Is niet zo evident omdat de wagen nooit met een automatische koffer geleverd werd. Je zal hier onderdelen voor nodig hebben die gewoonweg niet bestaan. Misschien dat tuners iets kunnen ?
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Omdat ik iedereen hoor over het laden tot 80% i.v.m behoud van de accu heb ik hier een vraag over.
Wanneer ik bijv. overdag aan het laden ben dan kan ik zelf het proces stoppen bij 80% maar hoe zit dat als je niet thuis bent of als je de auto...
Goede morgen mede Australliërs,
Omdat ik (nog) geen trekhaak heb en toch fietsel wil meenemen de volgende vraag:
Heeft iemand ervaring met een fietsenrek op de achterklep?
Welke is geschikt (als het überhaupt kan) voor 2 E-fietsen ?
Foto's zijn...
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...
Het cilinderslot van de Renault Twingo achterklep uit 2007 is defect. Draait door. Weet iemand waar je een vervangend cilinderslot met sleutel kan krijgen?
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...