Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een probleem met mijn laguna 1 uit 95.
Af en toe houd de blower ermee op...
Ik heb al gemeten op de blower zelf, daar krijg ik dan geen spanning op.
Nu wordt er volgens het schema een ralais aangestuurde en dan direct naar de blower, de rest snelheid komt uit het bedienings paneel.
Hij stopt er in eens mee, dan staat er service op.. en even contact aan en uit en het is vaak weer goed.
Wie kan mij helpen en kent dit probleem, en wie weet waar dat relais zit!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, de lampjes van de bediening ventilatiesysteem doen het af en toe niet
Door op de knop te tikken branden ze weer
Mijn vraag is hoe krijg ik de knop er af en is het met contact spray te verhelpen ?
Bv dank
Graag reactie aub
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Beviel zo goed dat ik een luxe kangoo heb gekocht, deze mag weg :D
De wegenbelasting 10 euro verzekering 50 euro stroom wat ik overhebben van zonnepanelen er in .
De huur accu kan overgenomen worden...
Ik heb een plug-in hybride uit 2021. De service waarschuwing brand nu (sleutel). De auto is nog niet aan een onderhoudsbeurt toe.
Ik lees van alle modellen hoe ik deze interval kan aanpassen (OK toets 10 seconden ingedrukt houden). Dit werkt echter...
Ik lees op verschillende plekken op internet dat het mogelijk is om bij de Arkana de airo via de app te bedienen.
Nu heb ik de App helemaal doorzocht, maar vindt deze optie nergens.
Misschien een rare titel maar zal het even uitleggen: Het is sinds een 3-tal weken dat ik een probleem met de airco stand opmerkte. Het is ivm het warmere weer van toen dat het me opviel dat de klimaatregeling wel erg hard bleef blazen op de auto...
Ik heb een vraag. Ik ben sinds een maand in het bezit van een mooie Arkana 1.6 E-Tech Hybrid 145 R.S. Line, bijna twee jaar oud (oktober 2022),.
Deze bij een Renault dealer gekocht en ben daar heel...