Alle electrische ramen werken niet

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
Bglvanbarneveld
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 15 apr 2024 14:17
Actief als: particulier

Alle electrische ramen werken niet

Bericht door Bglvanbarneveld »

Ik heb al het een en ander nagezocht in het forum maar omdat het antwoord niet gevonden is, hierbij de vraag. Onze RENAULT
MEGANE SCENIC 2.0 uit 2007 is een prima autootje. In het verleden is de stekker onder de bestuurdersstoel vervangen vanwege slechte contacten. Het is er momenteel gelukkig niet vochtig. Probleem is dat geen enkel raam (ook het dakraam niet) goed functioneert. Pas drukte ik per ongeluk rechts voor in, en dan reageert hij heel even. Met als probleem, kwart open raam dat niet meer dicht wil. Vreemd genoeg wilde hij een fractie van een seconde reageren direct na het starten. Dus na tig keer starten uiteindelijk dat raam weer dicht gekregen. Kan het een centraal relais zijn dat vervangen moet worden? Of is er een centrale aansturing waar het contact van nagekeken moet worden? De zekeringen zijn in orde, de contacten van de stekkers die ik kon vinden zijn nagekeken en de stekker onder de bestuurdersstoel is in het verleden al eens vervangen. Iemand een idee waar ik nog iets kan proberen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut