Antenne is los

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Monica67
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 jan 2014 15:56
Actief als: particulier

Antenne is los

Bericht door Monica67 »

Ik heb een Mégane Cabrioleg 2.0 uit 2004. Fijne wagen, erg blij mee.

Helaas is er nu wat met mijn antenne aan de hand. Ik zal het proberen uit te leggen, vergeef me mijn lekenpraat :lol:

In de achterbak lopen aan weerszijden antennekabels via de scharnierelementen van de achterklep, ze zitten daar met een soort bandjes aan vast. Ze lopen dan naar een gat in de plaat die aan de binnenzijde van de achterklep zit en ik kan verder niet zien wat daar achter zit.

Nu zijn die bevestigingsdingetjes los (vergaan of zo), en aan de rechterzijde is de antennekabel uit het gat gekomen. Links zit hij nog wel in het gat en ik heb die bevestigingsdingetjes weer geprobeerd vast te zetten. Ik kan nu nog één radiozender ontvangen en 75% van de tijd stoort die ook.

Ik heb foto's gemaakt maar die staan op mijn telefoon, zal proberen om ze hier geplaatst te krijgen.

Kan ik de antennekabels zelf beter bevestigen en kan ik die rechterkabel zelf op de 1 of andere manier weer vastzetten? Kan die plaat van de achterklep er af? Ik heb echt geen verstand van dit soort dingen maar ben niet bang om iets uit te proberen dus met een goede uitleg moet dat mij prima lukken.

Graag jullie reacties!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: Antenne is los

Bericht door kaleido 1 »

Trekbandjes zal het los zitten bij de scharnieren kunnen verhelpen , maar de foto s zullen veel verduidelijken denk ik , dus daar wachten we even op .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Monica67
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 jan 2014 15:56
Actief als: particulier

Re: Antenne is los

Bericht door Monica67 »

Sorry ik dacht dat ik die al had geplaatst, ik was aan het hannessen om de foto's te plaatsen en uiteindelijk heb ik het hele bericht blijkbaar dubbel geplaatst. Zie hier: post189305.html#p189305.
Daar staan ook de foto's.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht