toch maar een nieuw topic aangezien dit toch vooral gaat over de automaat en dus niet meer de aandrijfas
vandaag hangt die nieuwe (nou ja nieuw 2e hands) oliekoeler erin, aardig klusje geweest maar het is gelukt
maar nu, hij heeft er erg veel ATf uitgegooid, maar ik weet dus niet hoeveel, wat is de beste manier om de atf weer op peil te krijgen aangezien een peilstok nietaanwezig is, en ik ook geen xr-25 heb liggen en het dus niet op de manier die in het werkplaats boekje staat kan doen (wat trouwens een bizar vreemde manier van controleren is)
weet iemand hoe dit wel kan zonder dat je je bak vernaggeld?
mvg, merijn
ATF bijvullen
-
merijn
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2

- Actief als: particulier
- Contacteer:
-
Rossy
- Gerespecteerd lid

Probeer de resterende olie af te tappen, en dan eventueel meteen de oliezeef te vervangen, en dan vullen tot ongeveer 50 ml onder de maximale inhoud. Dan bij iemand met een XR-25 vragen of die het peil wil controleren.
Het lijkt mij dat 50 ml minder als maximaal geen of in ieder geval zeer weinig schade aan je bak toebrengt terwijl er toch met de auto te rijden is.
Antonio.
Het lijkt mij dat 50 ml minder als maximaal geen of in ieder geval zeer weinig schade aan je bak toebrengt terwijl er toch met de auto te rijden is.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
jasper11turbo
- lid

eerst iets belangrijks .... heb je een nieuwe carterring ?
Als je die niet heb , weet je ongeveer hoeveel eruit is gelopen ?
er gaat ongeveer 5 lite…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Als je die niet heb , weet je ongeveer hoeveel eruit is gelopen ?
er gaat ongeveer 5 lite…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 1 niet getoond antwoord
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in