Audio volume gaat met grote stappen.

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
Robertt
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2019 21:42
Actief als: particulier

Audio volume gaat met grote stappen.

Bericht door Robertt »

Hi allen,

Ik heb sinds iets meer dan een jaar mijn eerste Renault, een Megane Grandtour TCe160 Bose automaat. Uit 2018.
Lekkere auto, vlot of relaxed naar keuze :D
Er zijn een paar dingetjes die me verbazen en een beetje storen, die misschien eenvoudig op te lossen zijn. Ik dacht laat ik dat 's vragen bij de expert op dit forum :wink:
- Al eerste is er de volume regeling van de audio in de RLink2. De stap van streepje twee naar drie is enorm. Twee is veel te zacht en drie is me over het algemeen te hard. Ergens anders op dit forum wordt dit ook gemeld (als 'volume bug' met de melding dat dit is opgelost.) Ik ben volgens mij helemaal bij met de updates maar ik heb dit probleem nog wel. Mijn software versie is: 3.3.16.986 (boot:5376) Dit is de laatste?
Dit lijkt me een eenvoudig oplosbaar probleem in de software dus het verbaast me dat dit nog niet is opgelost. Zijn er (andere?) oplossingen bekend?
- Als tweede is er de cruise control. Als er een snelheid is ingesteld en je raakt héél voorzichtig het gaspedaal aan (omdat je je voet er voorzichtig afhaalt, opzet of verzet) dan houdt de auto in (zo'n 4 km/uur zakt ie af). Herkennen jullie dit?
- Als laatste: als je wegrijdt moet je héél erg je best doen om een beetje soepel weg te rijden. Gas geven dmv het bewegen van je grote teen met één millimeter en als je dan een klein vaartje hebt iets meer gas geven. Anders dan schiet de auto van zijn plek. Als de auto in Eco staat gaat dit iets beter, maar niet veel. Natuurlijk wacht ik tot de automatische rem losgelaten heeft...

Vraag is dus of andere eigenaren dit herkennen, en of hier oplossingen voor zijn?

Groet, Robert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht