Ik heb mijn midden console eruit en aan de bijrijderskant het deksel?? verwijderd. Nu zie ik twee kabeltjes, de onderste rode kan ik zo bij maar volgens de vraagbaak kan ik ook zo bij de blauwe, welke dus niet het geval is. Deze zit helemaal verstopt bovenin.
Nu heb ik ook mijn dashboard eraf gehaald en kan nog steeds niet bij het kabeltje wat los zit om hem wederom vast te klikken (als dit nog mogelijk is)
Nu is mijn vraag of er iemand weet hoe ik bij dit kabeltje kan komen zonder me gehele dashboard eruit te halen.
René
Blauwe kabeltje op kachel klep los
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 04 sep 2015 13:37
- Actief als: particulier
Re: Blauwe kabeltje op kachel klep los
Wil even vermelden dat het gaat om een Renault Megane Scenic uit 1998
In de vraagbaak staat dat kabeltje 5 voor de airdistribution cable is en kabel 6 voor airmixing.
Als ik aan de knop draai nu voor warme of koude lucht dan gaat de kabel #5 heen en weer met bijbehorend flap mechanisme.
Als ik aan de middelste knop draai gaat het kabeltje erboven, #6 volgens de vraagbaak, heen en weer, ik kan dus niet bij dit kabeltje komen, kan het alleen voelen met 1 vinger dat hij beweegt.
Of dit geeft aan dat ik de vraagbaak weg kan gooien omdat de tekeningen niet kloppen of de kabeltjes in me paneel zitten verkeerd om, wat overigens niet wegneemt dat ik nog steeds kabel 6 moet vastmaken.
wie o wie kan me helpen?
In de vraagbaak staat dat kabeltje 5 voor de airdistribution cable is en kabel 6 voor airmixing.
Als ik aan de knop draai nu voor warme of koude lucht dan gaat de kabel #5 heen en weer met bijbehorend flap mechanisme.
Als ik aan de middelste knop draai gaat het kabeltje erboven, #6 volgens de vraagbaak, heen en weer, ik kan dus niet bij dit kabeltje komen, kan het alleen voelen met 1 vinger dat hij beweegt.
Of dit geeft aan dat ik de vraagbaak weg kan gooien omdat de tekeningen niet kloppen of de kabeltjes in me paneel zitten verkeerd om, wat overigens niet wegneemt dat ik nog steeds kabel 6 moet vastmaken.
wie o wie kan me helpen?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in