Nieuw op het forum en ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Caroline, zoals je aan mijn gebruikersnaam kunt zien hou ik van de natuur, buiten vogelskijken en fotograferen. Ik ben 43 lentes jong, werk als secretaresse, hou van sporten, ben een echte levensgenietster en woon in de regio Den Haag. De afgelopen maanden heb ik veel voorwerk gedaan wat betreft merk/model/prijs en na 22 jaar openbaar vervoer en rijden in auto's van een ander, ga ik mezelf een mooie Renault Captur cadeau doen.
Voor een groot deel ben ik er al uit:
- Dynamique benzine/handgeschakeld/90 pk
- Pack city camera
- Pack style 17 inch diamantee noir en privacy glass
Nu ben ik aan het kijken naar de prachtige combinaties die je kan maken en ik denk aan de basis in:
gris cassiopee of beige ceindre of ivoire. Erg mooi...
Maar wat te doen met het dak: noir of ivoire. Is hier nog iets zinnigs over te zeggen, behalve persoonlijke smaak?
Wie vindt het leuk om mee te denken en kan mij evt. nog andere tips geven? (ik vond al een goede van de armsteun van de Clio en ik hoop dat intussen de R-Link werkt

). Mijn plan is om begin volgende week tot aanschaf over te gaan

Captur TCe 90 Dynamique - Pack City Camera - Pack Style - R-Link - beige cendé / ivoire
Besteld in juni, geleverd in november - met dank aan service van Autohaag Zeeuw Den Haag