Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Espace IV phase 1 en ben bezig met het plaatsen van dagrijlampen, dit past echter niet zonder zagen (in de grille), zie dit draadje: ( Als ik foto's van de phase 2 bekijk heeft die grotere openingen in de onderste grille en daarnaast vind...
Hallo allemaal,
Voel me een beetje blond om deze vraag te stellen: in het half donker wilde ik de meest eenvoudige dhz-klus aan m'n espace uitvoeren, maar die bleek toch een valkuiltje te hebben. Ik heb niet goed naar de positie van het oude...
Mijn buitenspiegel van onze Espace IV was ontzet (muurtje!). Vakgarage concludeerde: nieuwe monteren. Wel kon de kap en spiegel hergebruikt/overgezet worden. Scheelt in kosten, dacht ik. Toch kwam de garage met een rekening van maar liefst 367 euro....
Waar hebben jullie (evt) je telefoonhouder gemonteerd? Vind de roosters eigenlijk geen goeie plek, links onhandig, rechts te ver weg. Kabeltje in de weg ook voor t vak met de radio. Naast de aansteker vind ik te laag.
In het weekend van 16-18 september zou ik graag van iemand twee stoelen willen lenen (Gran Espace 4, phase2, bouwjaar 2006).
Uiteraard wil ik vooraf een borg voldoen ('voor het geval dat') en ga ik netjes met de stoelen om. Terugbrengen vanaf...
Vandaag liep ik met de mist tegen het volgende probleem. De espace zou automatisch de verlichting moeten inschakelen. Gezien de weggebruikers om me heen wat knipperden met lampen nam ik aan dat ondanks de dikke mist de verlichting nog...
De ventilatie maakt een irritant fluitend geluid. Als ik op recirculatiestand ga stopt het. Wordt echt irritant boven de 3 streepjes aanjager snelheid... en dat heb je snel met 30 gr buiten :-) (frankrijk he... hier kunnen we dat vergeten :? )...
Ik heb een Grand Espace uit 2003 en vraag me af of de achterlichten van een Phase 2 op mijn uitvoering past. Zijn deze omwisselbaar?
Wie heeft een antwoord voor me?
Het raam van mijn achterdeur (rechts) gaat moeilijk open of dicht.
Ik wilde even deurbekleding eraf halen maar heb geen idee hoe
Ik heb aan de onderkant twee schroefjes los gemaakt en zie voor de rest geen schroeven...
Zou het nou de...
Afgelopen dagen zitten schuiven op mn stoel maar ik heb toch het gevoel...
zit het stuur van de espace nou nét niet recht voor de bestuurder? Ik heb steeds t idee dat ik iets scheef zit als ik recht achter t stuur wil zitten. Ben er eens goed...
Ik heb een gebarsten vooruit aan mijn espace 4.
Een vervanging kost al onmiddellijk een 800€.
Is het mogelijk een tweedehands voorruit te laten plaatsen?
Is deze moeilijk te demonteren/monteren?
Toch maar even een nieuw topic openen, lijkt me wel netjes.
Onze nieuwe espace stond geadverteerd met 'zonnescherm zijruiten'. Als ik nu nog even naar de fotos kijk die ik heb genomen gisteren, lijken er deze toch niet te zitten. Achterruit...
Ik wilde vanavond de achterruit dicht doen, maar dat is om de één of andere reden niet mogelijk. Wel kan ik de achterklep gewoon open dicht doen. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Bedankt alvast!
Ik heb op marktplaats een fietsendrager voor de Espace IV gekocht.
Nu zag ik op een gedownloade manual dat er eigenlijk twee beugeltes bij de nummerplaat gemonteerd moeten worden waarin dan de fietsendrager als het ware in gehaakt wordt (ik snap nu...
Het panoramadak begint bij onze Espace 4 (phase 2 van 4/2006) redelijk te rammelen dat het irritant wordt. Er zit nu veel speling op de geleiders. Die geleiders koop ik bij dealer. Kostbaar zijn ze in ieder land ben ik achter gekomen....
Hallo allemaal,
het Panoramadak van mijn Espace (3.5v6 2005 aut benz 118.000 op de teller :D) ratelt zeer luid in de eerste openingsstand van het raam (zeg maar schakelaar standje 5 over 12) en gaat niet open. De dealer zegt 'reken maar op 1000,-...
Een hele tijd geleden hoorde en voelde ik een knak tijdens het instappen met gevolg dat als ik aan de knop draai voor steun in de onderrug dat deze nu heel vlot draait en enkel op het laatste krijg ik een klein beetje steun in de onderrug.Valt dit...
Ik ben de trotse eigenaar van een Espace (type JK) Initiale, met captainstoelen met armsteunen. Nu moet ik een stoel verwisselen en aan een stoel, waar nog geen armsteun aan gemonteerd is geweest, een armsteun bevestigen. Op de bevestigingspunt zit...
Bij mijn onlangs gekochte Renault Espace zit een compleet Bagagenet incl. bevestigingsmateriaal.
Ik heb geprobeerd om zoals aangegeven in de handleiding het scheidingsnet te monteren.
Helaas blijken...
Ik ben al een tijdje bezig om van alles te verzamelen over de espace, ivm de mogelijke aanschaf van een espace.
Nu kan ik echter geen caravanspiegels vinden.
Ik had op mijn mondeo Emuk spiegels, en die bevallen zeer goed.
Ik heb waarschijnlijk een stukke stuurkolomgrendel. Ik heb het plastic van de stuurkolom verwijdert. Ik heb even gekeken en zie hem zitten. Ik heb met mijn hand onder de pedalen langs met een torxs de schroef kunnen bereiken welke een beetje los...
jawel ... we rijden al weer een week of 2 in onze espace zonder problemen , en dat is op op zicht best knap .. dus is het wellicht wel tijd voor een probleempje waar ik al maanden last van heb .
in onze Espace zitten meerdere opberg vakken , en...
Ik ben al tijdje op zoek naar een oplossing om mijn iPhone ergens te bevestigen.
De oplossingen van brodit vind ik maar niks. Ik heb het idee dat alsik mijn iphone op het rooster bevestig dat de telefoon dan het zicht op mijn dashboard zal...
Dit betreft een 2.0T Grand Espace initiale van april 2006 en panoramadak. Vorig jaar op zomervakantie door Frankrijk ervaren dat airco niet goed koelde. Medio augustus 2014 servicebeurt uitgevoerd op airco bij Renault dealer en daarna...
Ik heb sinds kort een renault espace uit 2004. Uitvoering Initiale met panoramadak. Het lamellendak (is dat de juiste term) die je dicht kunt doen om geen glazen dak boven je hoofd te hebben sluit bij ons helemaal, maar gaat daarna direct weer een...
Net terug van een vakantie in Frankrijk en de Espace heeft weer bewezen een heerlijke reisauto te zijn (Grand Espace 2004 turbo benzine), maar vandaag ontdekt dat er weer meer krassen zijn gekomen op de achterkant van de stoelen (met 4 kinderen gaat...
Onlangs mijn eerste Espace gekocht (IV, 2006 nieuw model).
Er zitten nog wat achterstallige onderhoudspuntjes aan zoals een stukje van een achterveer, 4 nieuwe banden en 4 sets blokken en schijven vervangen.
Ik wil mijn navigatie inbouwen en 1 rooster repareren van de ventilatie. Het gaat om het ronde rooster. Je kunt hem nog wel naar boven en benden selecteren maar niet meer van links naar rechts. Ik...
Ik heb bij mijn espace uit 2004 (IV) 2.0t het volgende probleem.
Als ik ca 1 uur in de auto sit, wordt de verwarming koud. Dit is in de winter niet prettig. Nu merkte ik laatst dat de passagier wel lekker warme voeten heeft, maar dat er bij de...
Ik wil mijn surfboard meenemen op vakantie. Onze Espace heeft de standaard dakdrager standaard op het dak zitten. Welke houders moet ik nu bestellen? Zijn dit specifieke voor de Espace of passen de normale Thule en consorten dingen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum