Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb op marktplaats een fietsendrager voor de Espace IV gekocht.
Nu zag ik op een gedownloade manual dat er eigenlijk twee beugeltes bij de nummerplaat gemonteerd moeten worden waar de fietsendrager dan als het ware in gehaakt wordt (ik snap nu...
Ik heb een Espace met een panoramisch dak.
Als ik dit dak open komt er automatisch een soort van vliegenschermpje omhoog.
Hierdoor neemt het windgeruis behoorlijk toe.
Bij harder dan 70 km/uur is dit zodanig dat het dak dan...
Betreft de vloer van een 2004 Espace. Wie weet wat dit is? Lijkt een radio module of zo?
onbekend 1.jpg
En dit lijkt een uitlees-aansluiting met daarnaast een onbekende hendel?
onbekend 2.jpg
Goedemorgen
Bij mijn grand espace 2.0t BJ 2006 is de airco pomp vervangen ivm vastlopen en nu komt er elke keer dat je de auto uitzet de foutmelding zodat de airco niet meer aanslaat .Na het resetten van de melding doet de airco het uitstekend.
Het...
Binnenkort krijgt mijn auto wat TLC.
Daarbij willen we ook de lampen voor en achter polijsten.
Kan dit bij een type IV of zit er een folie over de lamp waardoor polijsten uit den boze is?
Omdat ik nogal veel steenslag op mijn motorkap heb ( espace 4 van 2008), dacht ik, ik ga eens bij mijn renault dealer/garage en vraag een offerte om de motorkap te laten herspuiten (kleur is parelmoerzwart NV676):
Heeft iemand foto's van het zonnescherm van de espace IV? (2004)
Ik kom nl verschillende uitvoeringen tegen, enkel en dubbel.
Ik wil graag een zonnescherm voor de achterruit (liefst uit 1 stuk), en ik dacht altijd dat die onder de hoedeplank...
voor een fietsendrager (de originele van Renault, die je aan de dakrail bevestigt en op de bumber steunt), moet via twee ijzeren plaatjes ook nog aan de achterklep worden bevestigd. In de buurt...
Model/uitvoering : renault Espace dynamic
Bouwjaar : 2006/1
Wie weet de vloer maat van de achterbak van een Espace?
Ja het gaat niet om zon mat maar om er passende kussens voor te kopen, voor m'n honden.
Ik heb een nieuwe ruitenwisser nodig.
De huidige zijn flatblades, en die wil ik ook weer.
Nu kan ik ze via winparts kopen (per stuk), maar ik weet niet welke ik moet hebben....
Renault geeft vlug mij 68cm aan voor de passagierszijde, maar de...
Onlangs viel het me op dat in de hoek van het raam aan de bestuurderszijde van onze phase VI een deel van het dashboard omhoog komt. Ik kan dit terug drukken, maar komt dan direct weer omhoog.
Heeft iemand een idee hoe ik de geur kan verwijderen die ontstaat als ik de ventilatie aanzet (voornamelijk bij gebruik kachel),Ik weet dat er van HG een potje verkrijgbaar is die je in een dichte lopende auto moet zetten en dan de airco aan...
Op de terugweg van vakantie heb ik een paal op mijn auto gekregen die waarschijnlijk op de snelweg lag (in Duitsland). Resultaat = hoop deuken, motorkap ontwricht, flinke ster in de voorruit, linker spiegel eraf en geschatte 4000,-...
kan iemand mij vertellen hoe je de binnenbekleding van de achterdeur bij een space 4 ph 2 eraf krijgt. Op het eerste zicht zijn er enkel 2 vijzen onderaan maar als die eruit zijn zit alles nog muurvast.
Is er technisch veel verschil tussen de espace 4 van voor en na de facelift in 2006?
Heb n.l. Technische gegevens van voor de facelift (tot 2005) maar m'n espace is van na de facelift uit 2006.
M.v.g. Michel
Al sinds enige tijd lekt er ruitensproeier vloeistof ergens uit het systeem. In de auto blijf constant de mededeling zichtbaar dat er te weinig ruitensproeier vloeistof is. Het lekt meestal achter de lip van de bumper aan de bestuurders kant. Het...
Recentelijk heb ik een Renault Espace 2.2 DCI gekocht. Auto bevalt me goed, alleen deed de airco het niet.
Ik heb het een en ander aan gedaan, heb deze forum doorgezocht en kan niet iets van toepassing vinden voor mijn
situatie. Vandaar deze post....
Ik heb een Grand Espace uit 2008 en wil graag in verband met montage van een dakkoffer de gekleurde strips verwijderen van de dakdragers. De dakdragers bestaan uit een zwart rubberachtig gedeelte en een in de kleur van de auto gespoten stripje...
Waar kan ik betrouwbare informatie vinden van de modellen in 2006? Ik heb een PDF van de folder uit 2007 maar zijn die modellen qua uitvoering identiek? En was er in 2006 al een Celsium?
Ik heb ingebouwde sunscreens bij al mijn achterste ramen nu is alleen het haakje van een van de sunscreens van mijn achteraam van het plafond afgebroken. iemand een idee waar ik die haakjes kan kopen en zo ja wat kosten die dingen.
Gr Eg
Mijn espace is voorzien van zo'n glazen schuif dak. Nu is het zo dat wanneer ik het dak stapsgewijs open , het glazen dak schoksgewijs opengaat. Mij lijkt dat niet een normale gang van zaken. Ook wanneer ik het dak sluit, schokt het geheel.
Wij zijn voornemens om een Thule Touring Line 480 dakkoffer aan te schaffen voor onze Grand Espace IV uit 2005. Op het forum lees ik verschillende tips over adapters of dat de koffer zonder enige extra adapters te plaatsen is.
Ik ben al enige tijd in het bezit van een Grand Espace 3.5V6 uit april 2006. Bij nat weer worden de zijruiten erg vies door het langsstromende water (via de spiegels?). Hierdoor is het zicht naar achter door de zijspiegels nihil. Is hier iets aan te...
ik heb net een espace gekocht 2003 authentique versie.
nu wil ik er die dakdragers opzetten, genoeg te koop overal maar er zit er nu een afdekstrip over de roofrails of is het een sparing en moet ik de rail ook los kopen?
Uit de diepten van de auto (opbergvak in de vloer bij de bestuurdersstoel) kwam ik nog het e.e.a. van de vorige eigenaar tegen.
Onder andere het ding dat op de foto staat. Er staat een Renault logo op, maar ik heb geen idee...
Beetje uit nieuwsgierigheid... Als ik me niet vergis werd ons indertijd (als verkoper) geleerd dat de Espace een extra verwarmingsweerstand heeft om het interieur sneller op te warmen. Dit omdat het koelwater slechts heel traag op temperatuur komt....
Het geen wereldschokkend probleem, maar ik heb mijn Espace IV Phase I onlangs ingeruild voor een Espace IV Phase II en ik ben er erg tevreden mee. Echter, de bekerhouder in de Phase I (in de middenconsole) is goed bereikbaar; bij de Phase II zit er...
Zijn er ergens, of heeft iemand, een dergelijke brochure beschikbaar in bijv. PDF
Ik ben zoekende naar de brochure van de phase 1 (bouwjaren 2003, 2004 of 2005)
Nu ik de auto bijna 2 maand heb begin ik er aan te wennen. (Hoewel de APK even een domper was..)
Het is mij echter nog steeds niet gelukt om de temperatuur van het interieur lekker in te stellen.
Toch even een vraag, wellicht dat iemand er al ervaring mee heeft gehad. Ik heb bij regenachtig weer een kleine lekkage in de achterbak van mijn Espace IV bj. 2006.
Volgens mij komt het van de bovenkant af en druppelt het via de klep op de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum