Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Scenic 1.5DCI heeft geen (heel veel ruis) radio ontvangst meer. Nu heb ik verschillende sites gelezen dat waarschijnlijk mijn antenne overleden is. ook renault in zutphen bevestigde dit.
Overigens doet de navigatie het wel.
Heeft iemand voor mij een tekening (bijv. PDF best.) demontage dashboard (inz. vervanging kachelweerstand) Renault senic 2 bouwj. 2004. Alvast bedankt, gr.Gerrit.
Ik heb al een onderwerp over een pookknop van een Twingo gelezen, maar ik ben op zoek naar een originele 6-versnellings pookknop (bouwjaar 2004) waarbij de achteruit naast de 6e versn. zit (dus niet net als bij de Laguna naast de...
in mijn Scenic 2 zitten in de achterportieren zonnescherm die je naar boven kunt trekken en een haakje vast kunt maken... nu is er aan 1 kant het haakje weg en het palletje gescheurd waar het haakje op vast geklikt zit... Weet iemand of de haakjes...
Ik heb een Grand Scenic II (2006). Als je de climatecontrol instelt op bijv. 25 graden, dan komt er even warme lucht en daarna wordt het koude lucht.
De ventilatgor werkt prima, blaast goed maar wel koude lucht.
Wat zou dat kunnen zijn ?
Ik heb een GS uit 2007. Sinds een week of twee gaat m'n kofferklep niet meer open. Het ruitje gelukkig nog wel.
Als ik de schakelaar indruk hoor en voel ik een klik en de alarmlichten knipperen 1 keer (de centrale vergrendeling).
Het slot...
Hierbij mijn eerste ''bijdrage''. Ik heb een Grand Scenic op het oog. Na wat rondgekeken te hebben op dit forum twijfel ik aan de typeaanduiding. Kunnen de experts aan bijgaande foto's zien welke uitvoering het is?
Zijn hier meer mensen die problemen met de kachelmoter .
Hier is mijn scenic al 3 keer terug geweest voor een zwaar brommende kachelmotor . In 2 maanden .
Elke keer bleek hij weer vol bladeren te zitten ... 3 keer het dashboard eruit geweest ....
Nu de vakantie weer voor de deur staat met een rit naar Frankrijk met de Scénic was ik aan het kijken naar een portable DVD set voor onderweg met twee schermen. Nu is daar een hoop van te koop , maar allemaal weer los spul en geeft dus een hoop...
Hi,
ik ben nieuw op dit forum, wel al eens info opgezocht, maar zelf nog niet eerder een onderwerp aangesneden.
Ben heel blij met dit forum en wellicht kan iemand mij adviseren.
Wij rijden een renault grand scenic uit 2005 (II) en voor onze...
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. We hebben zelf een erg fijne Laguna GT 2004 1.9dci(lichtste motor 101 pk)
en erg betrouwbaar al zeg ik het zelf. Ik heb hem gekocht met 100.000 km en inmiddels 265.000 km op de teller met...
Kan er mij iemand zeggen hoe en langs waar je het derde remlicht van een scenic II moet demonteren aub om aan het ruitensproeierdarmpje te kunnen want het lekt!!
Mijn luchtrooster is kapot. nu wil ik kijken als hij alleen van binnen los zit
Weet iemand hoe ik hem eruit krijg, of moet de dashboard eruit ?
het gaat om de middelste luchtrooster van een scenic 2002.
Hey, ik heb één vraag. Wij hebben een Grand Scenic van 2005, in uitvoering Authentique Comfort. Hierin is de airco en verwarming standaard geregeld met Draaiknoppen. Nu vraag ik mij het volgende af;
Kan je daarin één Climate Control systeem inbouwen...
Met de zoekfunctie kom ik op een pookknop verwijderen voor een Laguna. Is dat voor de GS uit 2006 hetzelfde verhaal. Gewoon lossjorren of moet dat op een iets meer beheerste manier? De knop moet er gewoon even af ....
Ik heb een irritante rammel in m'n bestuurdersdeur. (SCIIPhII)
Weet iemand hoe je de binnenkant van de deur er af kan halen om er even in te kijken ?
Zitten er schroeven/clips ??
Ben nieuw hier en heb al gelijk een probleem.
Ik zal mij zelf even voorstellen ben sinds 2 weken in het bezit van een Grand Scenic 2.0 16V van bwjaar 2004 de km stand is 183000 dat vind ik zelf wel heel erg veel heb nog nooit zo'n...
Sinds 2 weken in het bezit van een Renault Scenic Expression Luxe Diesel 1.5, 2005 met 120.000km. Er vallen mij een paar dingen op waarbij ik graag wil weten wat jullie ervaringen hiermee is.
Goeden dag,
HELP
Vandaag probleempje gehad met de scenic 1.9 DCI uit 2004 iets te laat geremd en boem dus :Wall: .
komt hoe vervang ik de bumperbalk en radiateur van de scenic, is dit met gewoon gereedschap te doen?
Auto kan wel op de brug als dat...
Hallo, ik heb een scenic 1.5 DCI (2005) met een 7 polige trekhaak.
Deze wil ik overzetten naar een 13 polige ivm contante plus voor de caravan koelkast.
Het enigste probleem is dat ik maar geen plek kan vinden om de plusdraad vanaf de
accu de auto...
Is het echt nodig om voor het uitbouwen van de radiateurgrille de gehele schildbumper vóór te demonteren (volgens blad 55A-4 van de servicemanual zou dat moeten)?
Ik heb een Renault scenic grand tour 2.0 16v. In de auto heb ik een gewone airco zitten. Zelf ben ik een airco met climate control gewend. Kan ik ook climate control in mijn scenic instaleren, en zo ja wat mag zoiets kosten en is dit...
Sinds vandaag in het bezit van een Renault Scenic 1.9 DCI 130pk Dynamique Luxe Lmv/Panoramadak/Clima/Cruise/Radio-cd van december 2005.
Maar helaas ontbreken de boekjes.
Dus mijn vraag is weet iemand waar ik de boekjes kan vinden op het internet?...
Zoals jullie weten zit er aan de middenconsole van een scenic (2005) zo'n schuifklep om de opbergruimte af te sluiten. In de opbergruimte zit een lampje dat wordt bediend met een schakelaartje en een contactje waar die schuifklep tegenaan komt bij...
Sinds gisteren werkt mijn raam li voor niet meer.
Ik merkte op dat het wat open stond en ik wilde het dicht doen dus drukte op de knop en hoorde ineens een raar geluid.
Het raam ging niet meer omhoog wel omlaag.
Als ik gewoon van de knoppen af blijf...
Wie kan mij meer vertellen over het reinigen van de airconditioning van mijn Renault SCENIC 2.0 Phase II 2005
Hij begint wat te ruiken. Hoe kan ik dat zelf het beste doen?
bij mijn grande scenic 2004 1.9 dci krijg ik de motorkap niet meer open, kan de hendel links onder bij het stuur helemaal aantrekken hierbij voel ik ook geen weerstand, ben bang dat de kabel is geknapt op is losgeraakt.
weet iemand hoe ik de...
Ik heb een GS uit 2007 (Metallic Rood) zonder getinte ruiten achter.
Maar wel met gordijntjes.
Met felle zon komt er langs de gordijntjes nog zon en die schijnt uiteraard direct in de gezichten van de kinderen.
Dus om de kinderen uit de zon...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum