Hallo iedereen,
Ben nieuw hier en heb al gelijk een probleem.
Ik zal mij zelf even voorstellen ben sinds 2 weken in het bezit van een Grand Scenic 2.0 16V van bwjaar 2004 de km stand is 183000 dat vind ik zelf wel heel erg veel heb nog nooit zo'n auto met zoveel km gehad de auto (mitsubishi carisma) die ik hier voor had heb ik ingeruild met km stand van 107000 km en heb daar zonder problemen 6 jaar meegereden, dus mijn vraag is ook kan dat kwaad met zo'n km stand heb wel de complete historie er bij.
Maar nou is mijn vraag de auto gaf een melding van wielsensor defect en ben vanmiddag naar de renault dealer geweest maar nou komt het probleem hij wou de diagnose stekker onder het middenconsole aansluiten maar de console wil niet naar achteren, dus wij hebben de console verwijderd en nou heb ik hem thuis helemaal los gehaald en gekeken of de schakelaar , goed is maar die schakelt gewoon heb getest met de multimeter maar de motor draait niet, dus ik denk dat het motortje vast zit maar hoe kom ik bij het motortje heb van alles al geprobeerd maar ik krijg hem niet los.
Groetjes Henk.
middenconsole
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 13 aug 2021 17:15
- Actief als: particulier
middenconsole
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-