Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo weet iemand waar precies de achteruitrijcamera op de nieuwe Grand Scenic Bose 2012 zit.
Moet je nog rekening houden met wat voor trekhaak je neemt :?:
Gr.
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar geluid in het verluchtingssysteem denk ik. Deze ochtend (na een regenachtige nacht) had ik alweer deze geluiden en een rare trilling aan mijn voeten ...
Bij het parkeren bij mijn schoonouders (licht...
Misschien een rare vraag hier in dit forum maar ik zag bij conrad dat er een beschermhoes bestaat tegen hagel. Het is een hoes waat 4 mm schuim inzit.
Nu is mijn vraag of dat iemand al eens heeft gebruikt?
Volgens mijn dealer wordt de nieuwe auto standaard ( af-fabriek ) met een lifehammer uitgerust.
Is dat correct ?
(voor het goede begrip: ik wil juist geen ontsierende lifehammer rommel in mijn auto, vandaar de vraag)
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum