waterprobleem Grand Scenic 2010
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 08 dec 2011 23:43
- Actief als: particulier
waterprobleem Grand Scenic 2010
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar geluid in het verluchtingssysteem denk ik. Deze ochtend (na een regenachtige nacht) had ik alweer deze geluiden en een rare trilling aan mijn voeten ...
Bij het parkeren bij mijn schoonouders (licht hellend) keek ik onderaan en zag een waterstraaltje lopen ... Dus blijkbaar heb ik ergens een slechte afwatering. Is dit een bekend probleem?
Bij het parkeren bij mijn schoonouders (licht hellend) keek ik onderaan en zag een waterstraaltje lopen ... Dus blijkbaar heb ik ergens een slechte afwatering. Is dit een bekend probleem?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 nov 2017 11:45
- Contacteer:
Re: waterprobleem Grand Scenic 2010
Lees even dit topic, waarschijnlijk de oorzaak.
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
De ts heeft een scenic III, maar waarschijnlijk met dezelfde oorzaak als de scenic II.
Je zou denken dat Renault geleerd heeft van de fouten met vorige modellen, maar praktijk leert anders.
Is de vloermat in de auto vochtig? Dan moet je gewoon terug naar de dealer want dan kan je het interieur strippen. Een aantal weken terug hetzelfde gehad en daar wil je zelf niet aan beginnen.
Meestal is de paravan afvoer verstopt, deze zitten onder de ruitenwissermotoren links en rechts. Rw-armen eraf, paravan eraf, rw-motoren eraf,voorwielen eraf, wielkuipen eraf, afvoeren demonteren, rubberen afstop klep eraf trekken, reinigen en terugmonteren.
Kan ook zijn dat de airco afvoer dicht zit.
In jou geval valt het onder garantie en dus gewoon terug gaan. Vermoedelijk de gehele paravan vol water.
Je zou denken dat Renault geleerd heeft van de fouten met vorige modellen, maar praktijk leert anders.
Is de vloermat in de auto vochtig? Dan moet je gewoon terug naar de dealer want dan kan je het interieur strippen. Een aantal weken terug hetzelfde gehad en daar wil je zelf niet aan beginnen.
Meestal is de paravan afvoer verstopt, deze zitten onder de ruitenwissermotoren links en rechts. Rw-armen eraf, paravan eraf, rw-motoren eraf,voorwielen eraf, wielkuipen eraf, afvoeren demonteren, rubberen afstop klep eraf trekken, reinigen en terugmonteren.
Kan ook zijn dat de airco afvoer dicht zit.
In jou geval valt het onder garantie en dus gewoon terug gaan. Vermoedelijk de gehele paravan vol water.
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 08 dec 2011 23:43
hehe moet volgende week woensdag toch op onderhoud ... mag ie die piepende achteruitkijkspiegels en remmen ook eens bekijken

Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-