Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Lo...
Mijn Clio heeft de simpele versie van kacheldinges. Alleen werkt standje 4 niet. De rest wel. Raar, maar dat ben ik wel gewend bij een Renault.
Weerstandprobleem? Waar kan ik dat ding vinden?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn motor wordt niet of zeer traag warm. Bij de nieuwe themostaat sluit die klep af op rubber bij open toe gaan. Ik denk dat hij scheef zit of het rubber is stuk. 't Enig wat ik nog hoorde is dat de injectie dan telkens rijker staat.
Bij de Action...
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...
Ik wilde een cruise control laten installeren in mijn Kangoo 1.6-16V van 2006. De monteur heeft gezegd, dat de auto geen electronisch gaspedaal heeft. Later heb ik ergens op de net gezien, dat er is wel een electronisch gaspedaal, maar met een kabel...
Goedenavond, lekkende benzineslang, die ik zelf provisorisch gerepareerd heb, maar toch weer begon te lekken.
De slang is van (hard)plastic met een wat soepele buitenmantel. Ik heb er een stukje rubberen...
De eerste start geeft ca 2000 rpm, 20 sec en dan gaat hij naar een normaal verhoogd toerental(1200) tot normaal stationair (ca 700).
Ik kan nergens vinden waar dat nullastventiel zit. Ik heb een map sensor met de 4 draden (7700101762), de...