Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Beste mensen,
Kan iemand mij vertellen of de Clio V Bi- Fuel een drooggas filter heeft, ik kom de naam weltegen in een online onderhoudsplan maar meer ook niet. Of heeft de Bi - Fuel een ander soort LPG filter en waar zou deze dan gemonteerd zijn
En kan iemand mij vertellen van welke firma de LPG installatie die gemonteerd is afkomstig is en of het ook een type aanduiding heeft.
Bedankt al vast.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Renault liefhebbers,
Ik heb een vraagje over het volgende:
Momenteel rijd ik in een diesel zo'n 30 tot 40.000 Km per jaar. Ik wil eigenlijk van de diesel af maar benzine wordt me te duur m.b.t verbruik.
Nu denk er erover om naar een Captur 2...
Sinds vandaag heb ik een clio esprit alpine e tech 2024.
En wat ik ook doe of probeer, ik krijg de “normale” cruisecontrol maar niet gevonden. Het is of een snelheidsbegrenzer, die voorkomt dat ik harder rij dan ingesteld (maar snelheid...
Onlangs is iemand langs geweest voor het leveren van een tweede sleutelcard voor portieren en starten.
Daarvoor moest een lege card via de OBD poort met de data van de eerste sleutel worden ingelezen.
En moest de stekker van een laptop met software...
Sinds Juni in het bezit van een Clio V,1.0 Evolution.
Km stand nu 19000.
Zes versnellingen.
Zit dus nog fabrieksgarantie op.
Zit een fluittoon in welke duidelijk in de versnellingsbak zit.Vanaf 70 km per uur tot en met 110 ,harder dan 110 km...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...