Combinatie Trailer en renault clio estate

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Plaats reactie

Topic author
Sanmoreno
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2018 10:38
Actief als: particulier

Combinatie Trailer en renault clio estate

Bericht door Sanmoreno »

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over het trekken van een paardentrailer. Heb me hierover al geprobeerd te informeren, maar de ene zegt dit en de ander zegt dat. Ben benieuwd naar de meningen op dit forum hierom. Ik heb een renault clio estate een nieuwe (2018) dus sinds een aantal maandjes. Heb deze niet met dil doel gekocht maar wij hebben ook nog een paarden trailer staan. Is het mogelijk met deze auto een geladen trailer te trekken ia mijn vraag? De auto mag geremd 1200 kg trekken en ongeremd 580. Maar heeft natuurlijk een hele lichte motor wij hebben de benzine versie geen diesel. Mijn trailer weegt 570 kg en geladen 980 kg de ene zegt kan makkelijk, ander zegt je motor kan dit niet aan. Kan online weinig vindem behalve dat er wel veel mensen met caravan mee rijden. Wat denken jullie hiervan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: Combinatie Trailer en renault clio estate

Bericht door kaleido 1 »

Tja , op het kenteken staat dat hij 1200 kg mag trekken , je zit daar met 980 kg ruim onder , waarom dan niet , wel is de volgende vraag wat is het max geladen gewicht van de paardentrailer op kenteken ? als dit 980 is dan mag er maar een paard/pony van 410 kg in.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht