Hallo allen,
ik ben aan het zoeken naar een Avantime en heb er tijdens mijn zoektocht al een aantal gezien (3 om precies te zijn)
Nu valt mij op dat bij 2 van deze 3 auto's het middelste dashboardkastje (laatje) niet meer dicht gaat, sterker nog, dat het reuze irritant de hele tijd open schuift tijdens het rijden.
Komt dit vaker voor en is dit eenvoudig te verhelpen ?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties,
groeten,
Marcel
Dashboardkastjes gaan niet dicht
-
busdude
Topic author - 4-posting-stubborn

- Actief als: particulier
-
Daniell
- Lid - eerste logo binnen

Re: Dashboardkastjes gaan niet dicht
Beste,
Dit is volgens mij een bekend probleem bij de Avantime als je de deurtjes en kastjes niet met respect behandeld.
Als de stukken die er gemaakt zijn nog deels intact zijn dan kan je het wel herstellen mits enige handigheid, onderaan het schuifje zitten schroefjes en die kan je losmaken. Zo komt het schuifje eruit en kan je aan het mechanisme.
Dit is van wit plastic en een veertje en tandwieltje etc.....
Als je wat knutseltalent hebt dan is het mogelijk dit te herstellen en kan je het verder met zachtheid behandelen.
Dit is volgens mij een bekend probleem bij de Avantime als je de deurtjes en kastjes niet met respect behandeld.
Als de stukken die er gemaakt zijn nog deels intact zijn dan kan je het wel herstellen mits enige handigheid, onderaan het schuifje zitten schroefjes en die kan je losmaken. Zo komt het schuifje eruit en kan je aan het mechanisme.
Dit is van wit plastic en een veertje en tandwieltje etc.....
Als je wat knutseltalent hebt dan is het mogelijk dit te herstellen en kan je het verder met zachtheid behandelen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Wim de Vries
- Lid

Re: Dashboardkastjes gaan niet dicht
Ik kan nieuwe vergrendelingen regelen.
Wim
Wim
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Verduisteringsgordijn zonnedak schuift niet meer dicht.
door CeesZwaan » 27 mei 2025 13:24 » in Diensten : voor & door leden -
Reacties: 0
Weergaves: 657 -
Laatste bericht door CeesZwaan
27 mei 2025 13:24
-
-
-
Remlichten aanhanger gaan branden zodra contact auto aangaat
door marcelhorjus » 30 mei 2025 12:50 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 17
Weergaves: 2052 -
Laatste bericht door mechanic
04 jun 2025 21:44
-