De Nieuwe ZE Services App en site

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 5
Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door PieterZoe »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ad, de app staat al wel in PlayStore (zie linkje eeder in dit topic) want Renault heeft ervoor gekozen om de app opnieuw uit te brengen. Dus niet als update van de oude app.
Advies: installeer 'm niet. De oude app is voor alsnog beter. En aangezien alle functies server-sided gemanaged worden, heeft de app-keuze in beginsel ook geen invloed op snelheid of betrouwbaarheid van data. De app post alleen jouw parameters of requests naar de server. De echte functies (starten laden, airco etc) worden vanuit de server richting auto gecommuniceerd. En daar zit helaas een van Renault's zwakke punten, want dat loopt vreselijk traag en onbetrouwbaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 10
Laatste bezoek: 21 aug 2017 22:13

Bericht door VanAssen »

Vreemde dingen hier. Op de Ipad 3 loopt de App prima.
Op de Iphone 6 tot inloggen en dan ............Fout in het netwerk. :think:

<update na aantal uurtjes> Nog steeds niet werkend op de IPhone, netwerk fout.
Ook op de Ipad geen data meer, ondanks laadtoestand anders is en laden voltooid.
Gaat de geschiedenis zich herhalen. :fp:
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Laatste bezoek: 25 jan 2023 19:04

Bericht door RudyH »

Wat een software... ik kom er net achter dat mijn oplaad planning uit de auto verdwenen is. Dit is niet zo erg als ik het opnieuw kan inplannen echter merk ik nu dat ik maar 1 laad tijd per dag kan instellen waar ik voorheen van 24:00 t/m 09:00 uur en van 21:00 uur tot 23:59 uur. Zo kan ik smorgens via de stekker mijn auto laten opwarmen en om 17:00 uur middags bij thuis komst al stekkeren zodat s'avonds om 21:00 de auto gaat laden om van het nachttarief gebruik te maken. Helaas gaat dat verhaal niet meer op. Als developer weet ik dat dit gewoon mogelijk is en niet eens zo lastig is te realiseren. Weet iemand waar we zulke verzoeken kunnen melden?
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 12
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Contacteer:

De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door MartijnEV »

Hier misschien?

(Haha Google Play Store op een iPhone - de reden is dat in de Apple App Store geen adres of e-mail van Renault development is vermeld)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RudyH
lid
lid

Bericht door RudyH »

Thanks.. zal ze een mailtje sturen al heeft dat denk ik niet veel zin maar ach.

Ben net maar ff in de koude auto gaan zitten en ben er achter gekomen dat het hier dus wel gaat.
Je moet eerst voor alle dagen de tijd op 21:00uur tot 00:00 uur zetten. Verder dan 00:00 uur kom je de eerste keer niet omdat je geen tijden kunt overschijven.
Daarna kun je de tijd verlengen naar 08:00 uur de volgende dag. (verder dan 8:00 uur gaat niet) Zo laad ik in ieder geval met het nachttarief en stap ik s'morgens in een lekkere warme en eventuele ontdooide auto. :thumb:

Waar je wel rekening mee moet houden als je op je vrije dag ergens gaat laden dat je de laadagenda dan uitzet anders sta je raar te kijken als je terug komt bij de laadpaal en de auto is niet opgeladen. En jij maar denken dat de laadpaal niet werkt terwijl je laad agenda aangeeft niet te moeten laden ;-)
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 15
Laatste bezoek: 14 dec 2024 21:42

Bericht door zoe2goe »

Software commentaar laat ik maar even voor wat het is. Het lijkt me op termijn verstandiger om de lader aan te sturen ipv de auto (als je een eigen laadpaal hebt. Ik heb het zo geregeld dat die an mij vanuit mijn telefoon aan en uit te zetten is en dat hij zelf de dag en nachtstroom volgt (ook op weekeinden, feestdagen, etc)
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

cosmiccarbon
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 06 okt 2021 20:09

Bericht door cosmiccarbon »

Tegen beter weten in de app geinstalleerd, ik wilde toch even checken of ik met de nieuwe app wel de airco kan starten.
Helaas kom ik niet zover. Inloggen duurt heel lang, dan kom ik in een startscherm waar een cirkeltje blijft draaien. Pogingen data te updaten leveren niks op.
In de nieuwe site zie ik data van mijn huidige laadsessie, en verder dat ik in oktober voor het laatst geladen heb.
Aanfluiting.
Renault Zoe Limited Edition 2019 - Volvo XC60 T5 2016 - Voorheen Renault Zoe Zen 2014 - En diverse Colnago racefietsen :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RudyH
lid
lid

Bericht door RudyH »

@Zoe2goe, aansturing vanuit de lader heb ik geprobeerd echter valt de auto na een tijdje in zo'n diepe slaap dat ie niet wakker is te porren als de lader wil gaan laden. Handmatig moet ik de auto even wakker schudden door de deur te open waardoor de auto in de gaten heeft dat er een lader aanhangt. Ik stond in de vroege ochtend dus met een actieradius van 15km. Niet leuk.
Ik gebruik een zelfgebouwde openevse lader.

Zijn hier meer mensen die hier last van hebben anders ligt het wellicht aan mijn eigen lader.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door zoe2goe »

Fivari heeft dit laatst getest meen ik met openevse, juist omdat ik dat graag wilde weten, ik wil namelijk ook regelen-tijdens-opladen. Laten we hier onderbreken-van-laden-t21883.html verder gaan om dit draadje niet te veel te vervuilen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

BB-One
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 14 apr 2021 11:48

Bericht door BB-One »

@rudyh Ik maak geen gebruik van de laadplanner dus wellicht stomme vraag , maar om te verwarmen gebruik makend van de stroom van het huis(of laadpaal) hoef je de Zoe toch niet te laten laden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door zoe2goe »

Jawel, de lader zelf kent alleen "aan" en "uit", en weet verder echt niet of de auto daar mee laadt of er iets anders mee doet. Als de auto wil gaan verwarmen, geeft ie de lader "een zetje".

De auto kan ook verwarmen zonder dat de lader is aangesloten, mits de batterij vol genoeg is, maar volgens mij is dat niet wat je bedoelde.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

BB-One
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 14 apr 2021 11:48

Bericht door BB-One »

Dus om je auto op te warmen hoef je dus je laadplanner niet te gebruiken, scheelt voor Rudy dus weer een instelling op zijn laadplanner ;-)

(offtopic vraagje: is het voordeel voor dag-nachttarief nu zo groot om daar zo "moeilijk" voor te doen? Ik heb daar ook een keer naar gekeken maar het verschil was minimaal, iets van 1ct-2ct verschil tussen dag en nachttarief terwijl enkel tarief daar precies tussen in zat. (Voordeel van enkeltarief is dat je gewoon je auto aan kan sluiten overdag, maar ook gewoon je wasmachine/droger etc kunt laten draaien en niet 's nachts eruit moet om de was te doen hahaha)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door zoe2goe »

17000 km, zeg 18 kWh per 100 km inclusief laadverliezen, = 4.14 euro per 100 km = 700 euro. 8% voor mij een kleine 60 euro per jaar. Niet heel bijzonder, maar ik vind dat toch geld. Ook wel hobby natuurlijk, dus de kosten van de installatie (max 15 euro aan onderdelen, wel tijd natuurlijk). En tot 2020 PV opwekking ook tegen dagtarief ;-) Dus dubbelop.

Nee, laadplanner in de auto hoeft niet, maar als je "mijn" methode gebruikt, is het voor de range wel handig als de lader aan staat. Vandaar dat ik de lader niet om 7, maar om 9 uur laat stoppen. In 99% van de gevallen is de batterij om 7 uur toch al lang vol, zelfs op 3.7 kW, en kan ik wat later nog gewoon op het knopje van de keycard drukken om even op te warmen "aan de draad".

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RudyH
lid
lid

Bericht door RudyH »

BB-One: Overigens wel een goed punt. ik ben er vanuit gegaan dat de planning ingesteld moest wordenom te kunnen laden tijdens het verwarmen.
Binnenkort pas ik mijn meterkast aan zodat er 3 fase komt met een kWh meter zodat ik het verbruik kan bij houden.
Dan kan ik ook meteen zien hoeveel en wanneer de ZOE laad.

Zoe2goe: weet jij of er een Api beschikbaar is om de data van de website af te lezen?
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door zoe2goe »

Is er. Ben nu onderweg maar zal met je delen wat ik heb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EVerhard
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 25 mar 2016 17:09

Bericht door EVerhard »

Na een paar dagen proberen moet ik helaas tot de conclusie komen dat de nieuwe app geen aanwinst is. Meestal doet hij het niet of is tergend langzaam, daarnaast is de hele layout veel slechter dan de oude met veel dunne lijntjes en slecht vertaald Nederlands. Nee, geen vooruitgang helaas.
#EV-Pioneer #NoTAILPIPES :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

VanAssen
lid
lid

Bericht door VanAssen »

Men is weer terug on line. De App en via MyRenault is weer werkend.
Via browser, App en op alle apparaten. Mac, Iphone en Ipad.
En.... best wel snel nu. :dance:
Schermafbeelding 2016-01-16 om 21.57.37.png
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
Contacteer:

Bericht door GertjanVB »

Nou gewoon een groot geel scherm hier en meer niet. Dat servertje in Portugal gaat op zijn gat omdat hier in NL een paar leden van het RenaultForum tegelijkertijd inloggen :fp:
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RudyH
lid
lid

Bericht door RudyH »

Gebruik je Android of iOS. Het laden bij mijn iPhone 6s gaat goed.
Waar ie de eerste dag nog minuten stond te laden is ie nu binnen seconden klaar.
Qua uiterlijk vind ik het er echt wel op vooruit gegaan.

Dat de response traag is tussen auto en de server is wel een drama.
Maar dat is een echt een keuze van Renault om 1 keer in de 20 minuten data over tehalen.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

Net voor de eerste keer gekeken. Er staat bij het inlogscherm keurig een opmerking dat ze op dit moment technische storingen ondervinden en dat ze deze zo snel mogelijk proberen op te lossen. :thumb: Desondanks lukt het aanmelden prima. :)
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Contacteer:

Bericht door GertjanVB »

Android werkt, iPad en iPhone 4s niet.
Die verontschuldiging staat er sinds gisteren. Netjes maar knap onzinnig om een app waar al de nodige opmerkingen over zijn gemaakt zo slecht getest de wereld in te knallen. Lijkt op R-Link, dat schijnt ook niemand bij Renault te gebruiken, anders hadden ze het nooit zo uitgebracht.

Update: 't werkt nu op de iPhone. Laadkalender instellen werkt niet. Optie is aanwezig, maar zou volgens abbo (life) ook niet moeten werken. Optie verschijnt pas in het hamburgermenu wanneer VINnummer is aangeklikt. Lay out is anders, vooralsnog, gelijk de My-Renault site, onnodig complex. We hoeven niet geïmponeerd te worden, maar gewoon een eenvoudige app die werkt. Alstublieft.....

Update: 't werkt nu ook op de iPad door deze te herstarten. Op de iPad worden diverse functionaliteiten zichtbaar door deze te kantelen. De laadkalender blijft het schema niet opslaan. Voordat een schema wordt ingevuld, staat er een knop met "Laadschema activeren en naar auto versturen". Dat veranderd als je de planning vult naar "Verzenden". Een blanco kalender activeren lukt wel, een ingevulde planning versturen niet. Dus ik kan niet meer laden volgens de logica (nul laadsessies aangegeven). We gaan het zien straks.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Contacteer:

Bericht door GertjanVB »

Weer een weekje verder en een nachtje doorgehaald door de jongens en meisjes van Renault, en nu lijkt alles in de app te werken (gister nog duidelijk niet). Nu deze mijlpaal bereikt is, tijd om na te gaan hoe de app werkt en of de auto luistert naar de app.
  • 1 prangende vraag: wie krijgt er direct de Airco inschakeling en laadplanner te zien? In eerste instantie is dat bij mij niet zichtbaar, na het aanklikken van het VIN nummer uit het hamburgermenu staan ze er wel. Het werkt overigens niet. Volgens mijn Life connectie abonnement heb ik die opties ook niet. Bij wie werkt het wel?
  • De actuele gegevens kloppen nu met de status waarin de auto zich bevind. Verversing is nog steeds per 20 minuten en dat is voor het volgen van je snellaadsessie nutteloos.
  • Foutmeldingen werken prima :mrgreen: alle pogingen tot acties (airco inschalen, laden starten, laadplanning aanpassen, status opvragen) worden gevolgd door een e-mail met foutmelding. Een reden daarvoor uit die mail is dat de auto niet gewekt is. Dat is nogal een beperkende factor, aangezien die status meestal het geval is.
  • Laadpunten kunnen ook gezocht worden via de app, die dan met het nodige geflikker overschakelt naar de ZE-site. Mooi is dat je een route kunt plannen en de laadpunten langs de route getoond worden (iets voor R-Link?) echter Fastned stations kent ie niet. Apart is de zoekoptie voor laadstations groter dan 60kW.
  • Tot slot "de Franse slag": er zit bij Renault F blijkbaar iemand die meent Frans naar Nederlands te kunnen vertalen. Hij of zij komt een aardig eindje, maar waarom Renault NL dat niet mag redigeren tot begrijpelijk/normaal Nederlands? Ook hier het fenomeen dat men wil imponeren met heel veel gegevens (kijk eens wat ik allemaal weet en kan!) Volgens mij kan het allemaal een tandje minder en dus overzichtelijker (details mogen altijd in een detailoverzicht, maar in een dashboard graag alleen de essentie).Lay-out mag ook nog wel eens nagelopen worden: kortere notaties, uitlijnen op 1 regel, vensters/panelen uitlijnen etc.
Conclusie tot op heden: Leuk geprobeerd, maar we zijn er nog niks mee opgeschoten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Z.E.Paulus
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 17 jun 2019 16:45

Bericht door Z.E.Paulus »

De afgelopen week was het een drama op de ZE Services site, het was bijna onmogelijk om in te loggen, maar sinds gisteren moet ik zeggen dat het inloggen probleemloos verloopt... :dance:
Qua vormgeving is de site wel geslaagd, het ziet er mooi uit, maar het overzicht van de laadsessies mogen ze wat mij betreft wel weer wat overzichtelijker maken, zoals het voorheen was...
De nieuwe app heb ik geprobeerd op mijn Android apparaten, telefoon en tablet, maar die app kwam (blijkbaar) in conflict met andere software op mijn apparaten, want na installatie van de nieuwe app liepen mijn apparaten regelmatig vast, zelfs bij het gebruik van andere toepassingen op mijn apparaten... :think:
Na van alles te hebben geprobeerd uiteindelijk maar besloten om de nieuwe ZE app maar weer te vervangen voor de oude versie, die gelukkig nog gewoon werkt en nu werken al mijn apparaten weer naar behoren...
Ik gebruik nu dus een combinatie van de oude ZE app en de nieuwe ZE site, maar voor het laadsessie overzicht zou ik ook graag weer de oude variant terugzien, met de balkjes, die was wat mij betreft veel overzichtelijker...
Renault Zoe Intense (mei 2013)
Renault Kangoo Express ZE (februari 2013)
Zero "fossiele brandstof in de auto" Emissie... :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 16
Laatste bezoek: 06 apr 2025 09:02
Contacteer:

Bericht door Sordone »

De nieuwe ZE app is dus slechts een view op de website https://www.services.renault-ze.com/ en geen echte app. Gisteren zag ik ineens een nieuwe layout zonder dat de app via de Play store van een update voorzien was. Wel een verbetering door de SOC en de range te combineren maar het verklaart waarom de zogenaamde app mijn wachtwoord niet wil onthouden. Zodra je de cache schoonmaakt kan je je wachtwoord weer invoeren. Wat een suf gedoe. :cry2: Kennelijk wil men maar 1 plek aanpassen waarbij het gebruiksgemak op de laatste plaats komt. En we rijden Franse Kilometres :clap:
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, KM 196K (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Contacteer:

Bericht door GertjanVB »

Ik heb besloten niets meer te zeggen over Renault en software. Te triest voor woorden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 18
Laatste bezoek: 03 aug 2022 23:51

Bericht door HarmOtten »

Wat ben ik blij dat ik de App op m'n telefoon nog niet ge-update heb. Bij die nieuwe moet je dus bijna elke keer opnieuw je login gegevens intypen! Pffff :fp:

Daarnaast blijft de verbinding tussen de Zoe en ergens een server in Portugal de grootste bottleneck. Zolang dat niet goed werkt, heb je aan die App nog steeds weinig. Bij mij is de zogenaamde TCU (Telematic Control Unit) al twee keer vervangen, maar het blijkt hommeles. Bij het volgende garagebezoek laat ik er maar weer naar kijken...

<moppermode uit>

Ondanks dat, is het nog steeds de fijnste auto die ik ooit heb gehad :D.

Iemand in de UK wil trouwens een nieuwe verbeterde MyZoe App gaan maken. (Voorlopig allen voor Android)
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 16
Laatste bezoek: 06 apr 2025 09:02
Contacteer:

Bericht door Sordone »

Ik had bij Renault twee issues ingestuurd over het niet vasthouden van de login gegevens in de nieuwe ZE services app en het niet vaker kunnen updaten bij een snellader binnen 20 minuten.
Vandaag een reactie van de heer van Tilburg gekregen dat er binnenkort een update van de android app komt die de login gegevens vasthoudt. :clap: Afwachten via de Google Play store dus.
Het sneller updaten moet technisch gefixt worden in het systeem maar daar is nog geen fix voor op dit moment. 20 minuten per update is voorlopig dus het maximum.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, KM 196K (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 18
Laatste bezoek: 03 aug 2022 23:51

Bericht door HarmOtten »

Vandaag doet de oude App (op iOS) helemaal niks. Klapt eruit bij het inloggen :think:.
En via de website zie ik weer de batterijstatus van de 1 na laatste keer na het opladen. Oude informatie dus :(.
De nieuwe App (op iOS) toont hetzelfde als de website.
Dus het lijkt er op dat ze de services van de oude App nu uit hebben gezet.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 4
Laatste bezoek: 06 nov 2023 00:25

Bericht door OlafH »

Bij mij doet de oude app het al een paar dagen niet meer. Rete-irritant.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Contacteer:

Ah, dat heb ik dus ook al drie dagen. Behoorlijk irritant maar een beetje een troost dat het een algemeen probleem is.
Don't HURRY, be happy!

Alpine A110 (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PieterZoe
lid
lid
Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25

Bericht door PieterZoe »

Hier ook. Nu dus helemaal geen ZE-toegang meer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RudyH
lid
lid

Bericht door RudyH »

Android zeker? Op de iPhone S6 plus gaat de nieuwe app als een malle. Usernane en ww wordt onthouden.
Flinke verbetering.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

VanAssen
lid
lid

Bericht door VanAssen »

Kan ik bevestigen (Iphone 6). :thumb: :clap:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Contacteer:

Op mijn Samsung krijg ik een grijs scherm als ik de (oude) app wil activeren, de nieuwe heb ik nog niet. Maar ook op de PC geeft de ZE connect website na het inloggen alleen maar info van twee dagen oud en ouder. Bovendien is het overzicht van de 'laadhistoriek' incompleet.
Don't HURRY, be happy!

Alpine A110 (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

VanAssen
lid
lid

Bericht door VanAssen »

Ook dat gaat goed. (MacBook Air, ook wel LT genoemd :oops: )
Schermafbeelding 2016-02-27 om 20.05.36.png
Alleen de rest laadtijd is altijd een uur :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Contacteer:

Bericht door GertjanVB »

Hij gaat nu idd als de brandweer. Dat is een verbetering. Hier en daar wat opklapschermpjes; ook OK. Blijft nog genoeg om op orde te maken...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut