Sinds twee weken heb ik een nieuwe Captur. Als ik bijvoorbeeld via een USB stick een kaartupdate uitvoer van mijn navigatiesysteem (Easylink), hoe veel tijd neemt dit in beslag? In de handleiding staat dat de motor moet draaien en het multimedia gedurende de installatie beter niet gebruikt kan worden.
Mijn vorige auto (Volvo V60) had ongeveer vier uur nodig voor de update, maar daar kon je tussentijds de auto uitzetten. Bij opnieuw starten ging deze door waar hij gebleven was. Hoe is dit bij Easylink?
Easylink kaarten update installeren
-
Topic author
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 16 apr 2025 19:30
- Actief als: particulier
Re: Easylink kaarten update installeren
Laatste keer was dacht ik de duur voor een complete update in de auto 35 minuten.
De complete download in de toolbox van alle landen zo'n 20 GB en het op de usb plaatsen duurde langer, ik dacht zo een klein uurtje bij elkaar, ligt ook aan de internetsnelheid.
Volgens mjj mag je ook nu de auto niet uitzetten, maar een half uurtje is denk ik wel te overzien.
Gebruik een stick van minimaal 32 GB anders werkt het niet.
Bij het plaatsen in de auto kan het overigens even duren voordat de update start, eerst komt de melding dat de stick geen muziek/media bestanden bevat, dan daarna begint pas de update, dit lijkt wat verwarrend in eerste instantie.
Succes.
De complete download in de toolbox van alle landen zo'n 20 GB en het op de usb plaatsen duurde langer, ik dacht zo een klein uurtje bij elkaar, ligt ook aan de internetsnelheid.
Volgens mjj mag je ook nu de auto niet uitzetten, maar een half uurtje is denk ik wel te overzien.
Gebruik een stick van minimaal 32 GB anders werkt het niet.
Bij het plaatsen in de auto kan het overigens even duren voordat de update start, eerst komt de melding dat de stick geen muziek/media bestanden bevat, dan daarna begint pas de update, dit lijkt wat verwarrend in eerste instantie.
Succes.

Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C35538R (vanaf 03-02-2025)
Kaartversie: 2025v1 (2024.06)
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-