Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn nieuwe Clio GT Estate bevalt uitstekend. Ik mis alleen de Eco Driving2 app in de R-link. Volgens de brochure, website en officiële Renault filmpjes op Youtube zou de GT wel de Eco Driving2 app aan boord moeten hebben.
Na 2 maanden heen en weer mailen tussen mijn dealer en Renault Nederland kreeg ik te horen dat de Eco Drivung2 app niet op de GT te installeren is. Daar baal ik enorm van omdat het een mooie app is. Heb als compensatie een bon van €250 gehad, te besteden aan accessoires. Maar ik zou niet weten wat ik zou moeten aanschaffen.
Heeft iemand met een Clio IV GT ervaring met de Eco Driving2 app?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Captur 2 uit 2021 maar kan niet vinden of het mogelijk is om standaard met de ECO stand te rijden. Ik heb een knop op het dashboard om dit te activeren maar kun je dit niet standaard zo instellen?
Sinds vandaag heb ik een clio esprit alpine e tech 2024.
En wat ik ook doe of probeer, ik krijg de “normale” cruisecontrol maar niet gevonden. Het is of een snelheidsbegrenzer, die voorkomt dat ik harder rij dan ingesteld (maar snelheid...
Onlangs is iemand langs geweest voor het leveren van een tweede sleutelcard voor portieren en starten.
Daarvoor moest een lege card via de OBD poort met de data van de eerste sleutel worden ingelezen.
En moest de stekker van een laptop met software...
Sinds Juni in het bezit van een Clio V,1.0 Evolution.
Km stand nu 19000.
Zes versnellingen.
Zit dus nog fabrieksgarantie op.
Zit een fluittoon in welke duidelijk in de versnellingsbak zit.Vanaf 70 km per uur tot en met 110 ,harder dan 110 km...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...