Een nieuwe lente

Algemene zaken voor de Fuego
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Meerten
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 390
Lid geworden op: 27 nov 2010 23:23
Actief als: particulier

Een nieuwe lente

Bericht door Meerten »

Het is nog niet zover, maar laten we hopen dat het snel warmer en zonniger gaat worden. In hoeverre is het reeel dat we komend jaar meer Fuego's op de openbare weg gaan zien, los van de meetings? Wie durft?

Er is weer een deuk in mijn Fuego gereden! Dit keer is er een stuk uit mijn achterbumper verdwenen. De dader heeft zich gemeld. Het is weer een buurman. Eentje die zelf handig is met auto's, dus wie weet. Van de nood een deugd maken, zou Wim T. Schippers zeggen.

Inmiddels ben ik weer eens een oude Mazda 929 op het spoor gekomen. Voor 2500 euro. Uit 1977. Ziet er gloedje nieuw uit. Maar ja, vier auto's voor de deur? Dan wordt iedereen hier GEK! Hoewel het qua ruimte reuze mee valt. Af en toe is het een kwestie van om de hoek parkeren, maar alles bij elkaar valt het reuze mee. Het was even moeilijk toen er nog sneeuw en ijs lag. De weg loopt bol, waardoor je heel goed moest uitkijken met parkeren. Met mijn Celica heb ik twee keer in de sneeuw vastgezeten, want strooien en sneeuwruimen werd niet gedaan in die kleine straatjes. Nu deden we dat zelf zoveel mogelijk, maar soms lukte het niet om de weergoden te slim af te zijn.

Wie de 929 wil zien (ik kan het me niet voorstellen) moet even op veilingkijker googlen. Moeilijke keuze wel, hoor, want er staan nog een paar mooie Fuego's te koop. Die van Ben, natuurlijk, maar ook in Belgie staan een paar prachtige exemplaren.

Wordt vervolgd!

Groet, Meerten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mrrf
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:47
Actief als: particulier
Locatie: Friesland

Re: Een nieuwe lente

Bericht door mrrf »

Offtopic:
Over vastzitten in de sneeuw gesproken: hier wordt WEL gestrooid, maar alsnog dat m'n Mazda niet van zijn plaats wilde komen vorige vorige winter (had ook geen winterbanden trouwens). En deze winter was dat probleem er ook, maar dan omdat ik uit automatisme de handrem altijd aantrek... En toen kwam de vorst :P. Maar ook zonder dat handremprobleem bleef 't regelmatig moeilijk om uit de parkeerplaats te komen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht