Electrische raambediening vervangen !!
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 06 jun 2022 13:13
- Actief als: particulier
Electrische raambediening vervangen !!
Hey Laguna freeks
Ik heb het rechter raammechanisne kapot , zo te horen loopt het motortje nog wel
Hoe kan ik zonder iets kapot te breken het deurpaneel verwijderen? ik heb hier namelijk slechte ervaringen mee.
Ene als er iemand een mechanisme heeft liggen dan hoor ik dat natuurlijk graag
Alvast bedank voor uw reactie
Gr peter
Ik heb het rechter raammechanisne kapot , zo te horen loopt het motortje nog wel
Hoe kan ik zonder iets kapot te breken het deurpaneel verwijderen? ik heb hier namelijk slechte ervaringen mee.
Ene als er iemand een mechanisme heeft liggen dan hoor ik dat natuurlijk graag
Alvast bedank voor uw reactie
Gr peter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Het deurpaneel kun je loshalen door de 2 schroeven onderaan en de schroef achter de deur-openmaak-hendel (of hoe je het ook noemt
) los te draaien, het lichtje eruit te wippen en het schakelaartje los te halen. Daarna kun je, mits hard trekken het deurpaneel eraf halen.
Terugplaatsen op dezelfde manier en zorg ervoor dat de dichtingsstrip die erop zit een beetje proper en intact blijft
Hopelijk hiermee van dienst geweest zijnde veel succes ermee toegewenst
Oh ja, raammechanisme kun je wel ergens op een sloop vinden maar zo een schakelaartje kost nieuw bij de dealer iets van een 10€ of 15€ (respectievelijk zonder of met impulsbediening).

Terugplaatsen op dezelfde manier en zorg ervoor dat de dichtingsstrip die erop zit een beetje proper en intact blijft

Hopelijk hiermee van dienst geweest zijnde veel succes ermee toegewenst

Oh ja, raammechanisme kun je wel ergens op een sloop vinden maar zo een schakelaartje kost nieuw bij de dealer iets van een 10€ of 15€ (respectievelijk zonder of met impulsbediening).
Hide post links |
-
Topic author - Lid
bedankt voor je reactie
ik kan hier in de buurt ook al een mechanisme ophalen dus komend paasweekend weer wat te klussen
Volgenede klus i de dknipperende display van de kachelunit
Laguna is wel een auto met erg veel kwaaltjes hoor! was mijn eerrdte en meteen mijn laatste
Gr Peter
ik kan hier in de buurt ook al een mechanisme ophalen dus komend paasweekend weer wat te klussen
Volgenede klus i de dknipperende display van de kachelunit
Laguna is wel een auto met erg veel kwaaltjes hoor! was mijn eerrdte en meteen mijn laatste
Gr Peter
Hide post links |
Sja, af en toe schort er wel iets aan maar geef toe dat het een zalige wagen is om mee te rijden! 
Velen nemen dat er graag bij die kwaaltjes en anderen dan weer niet, wat niet onbegrijpelijk is uiteraard
De laguna 3 schijnt wel stukken beter te zijn dan de 2 dus wie weet kom je toch nog met een laguna af

Velen nemen dat er graag bij die kwaaltjes en anderen dan weer niet, wat niet onbegrijpelijk is uiteraard

De laguna 3 schijnt wel stukken beter te zijn dan de 2 dus wie weet kom je toch nog met een laguna af

Hide post links |
-
Topic author - Lid
Met de ene auto heb je ook wat meer geluk dan de andere
Mijn vrouw heeft een oude Kever waar nooit iets mee aan de hand is , hooguit een uitlaat of accu.
Ik had hiervoor een megane uit 2004 die volgens mij technisch beter in elkaar zat dan deze laguna.
Maar of ik ooit een Laguna 3 ga rijden betwijfel ik , vindt hem namelijk niet echt mooi geworden!
De nieuwe Megane maakt dan meer kans denk ik
Gr Peter
Mijn vrouw heeft een oude Kever waar nooit iets mee aan de hand is , hooguit een uitlaat of accu.
Ik had hiervoor een megane uit 2004 die volgens mij technisch beter in elkaar zat dan deze laguna.
Maar of ik ooit een Laguna 3 ga rijden betwijfel ik , vindt hem namelijk niet echt mooi geworden!
De nieuwe Megane maakt dan meer kans denk ik

Gr Peter
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut