Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het raam links voor van mijn Kangoo wil niet naar beneden. Als ik het omhoog bedien hoor ik een duidelijke klik in de deur.
Ik wil nu bij de motor meten of deze spanning krijgt bij het neer bedienen, maar hoe krijg ik het deurpaneel er af. Ik heb...
Ik heb ergens een trekhaak gekocht zonder de bekabeling.Gewoon solderen voor het goede kontakt en waar ik de juiste spanningen vindt .Zou dat problemen geven of moet ik mij aan een strict schema moeten houden?Het mistlicht van de auto moet uitvallen...
hallo
Is er iemand die weet hoe je de bliep kunt uitschakelen wanneer je rijdt zonder gordel? (Kangoo II) Voor m'n werk moet ik namelijk zeer veel in en uit stappen, buiten openbare wegen rijden enz. Vlgs. de garage is het onmogelijk. Stekkertje los...
Heb zojuist kontakt gehad met Renault België met de vraag welke Sony autoradiotoestellen er in een Kangoo Express passen en hoe ze te verbinden met de radiosatstuurbediening, want op hun site beweren ze dat elk Sony toestel in deze auto past.
Ik had...
Ik wil graag een extra 12 volt sigarettenaanstekerstopcontact aanbrengen in de laadruimte van mijn Kangoo (privilege) zodat ik daar een koelkastje kan neerzetten of een laptop kan opladen.
Hoe doe je dat? Waar haal je de stroom vandaan? Hoe werk je...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum