Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een renault kangoo van 2003 en heb een probleem met de ventilator die niet meer werkt.
Is er iemand die mij een elektrische schema kan bezorgen of mij kan helpen met dit probleem?
Alvast vriendelijk bedankt.
Ik heb de draaischakelaar van de warme/koude lucht kapot of in elk geval achter de schakelaar daar is een plastic puntje afgebroken waar de draad in moet waarmee je de kou/warmte kunt regelen, heeft iemand dit of een andere oplossing? :?:
Als ik mijn mp3-speler via de usb-poort aansluit op mijn autoradio (Kangoo besteld in begin 2013), krijg ik op het display een zandloper en de melding: wacht aub: map controleren . Dat controleren van de map duurt eindeloos, dus muziek spelen via...
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ben sinds dit weekend in het bezit van een schitterende Kangoo uit 2002 op LPG. Als er op dit forum een showroom plek is zal ik daar wat fotoos plaatsen. Ben...
Sinds een paar dagen (zonder dat er verder iets aan de elektronica of verlichting is gewijzigd) zit het clignoteurrelais in het zekeringkastje continue te tikken, terwijl de...
Beste
Zoals jullie hierboven zien ben ik mijn autosleutel kwijtgespeeld. :(
Het is een kangoo 1.9 van het jaar 2000. De reserve sleutel heb ik nog maar mijn vraag is waar kan ik er 1 laten bijmaken?
En hoeveel zal me dit kosten? Het is een gewone...
Ik heb een trekhaak besteld en ga die binnenkort zelf monteren .
Op het plannetje voor de elektrische aansluitingen staat dat je de min van de accu moet loshalen .
Ik heb een boordcomputer op de...
Ik wil een Yatour USB/SD/AUX IN MP3 interface voor Renault autoradio's (YTM06-REN8) aanschaffen en in m'n Kangoo uit 2005 inbouwen om muziek van m'n ipod classic of een geheugenkaartje af te spelen. Radio is standaard Renault radio list.
Beste mensen
Ik ben nieuw op deze mooie site en ben een eigenaar van een Kangoo 1,4 uit 2001. Deze auto heb ik al een paar maanden en nu doet de afstandsbediening in de sleutel het biet meer. De garage heeft de start-deblokkering uit de sleutel...
Ben in het bezit van een Renault Kangoo 1.6 16V uit 2002 waar wij al 10 jaar mee rijden.
Sinds een paar dagen geleden ontdekte ik dat onze autoradio zijn instellingen niet meer onthoudt.
Beste mensen,
Ik ben in het bezit van een Renault Kangoo 1.6 automaat uit 2004.
Na een defect in het groot licht en het verwijderen van zekeringen voor controle,
vroeg mijn radio een code.
Ik heb deze code bij een Renault dealer ontvangen, en...
Hallo Allemaal.Mijn probleem is ,als ik met de auto gereden heb in de regen en
ik zet de auto neer en ga 5 min later de auto starten dan heb ik geen dashboord meer
Wat het niet meer doet zijn de
Km teller -- toerenteller-- benzine meter...
Vraag: ik heb vorig jaar deze Renault aangeschaft. Ergens in de afgelopen zomer is er iets mis gegaan met het schuifdak. Elektrisch gezien doet het t allemaal soepel, maar...
Renault Kangoo II 16V (dec 2008) LPG (start op Eur.'95)
Er waren laatst op korte tijd 6 lampen gesprongen van mijn Kangoo (dec 2008).
Volgens de garage (onafhankelijke) had het misschien te maken met een versleten alternator, maar hij had daar zelf...
Model/uitvoering : kangoo 1.9dti
Bouwjaar : 2002
Brandstof : diesel
Hallo,
Is het moeilijk om deze zelf te vervangen?welke gereedschap heb ik zoal nodig.
Deze zit links aan het aandrijfas as ik goed voor heb ?
Ook zou ik dan bak olie willen...
zodra de verlichting aangaat gaan de volgende lampjes brander op mijn instrumentenpaneel
- de alarm lichten (deze blijven gewoon branden en gaan dus niet knipperen)
- groot licht
- mistlichten voor en achter
De kachel weerstand is nu voor de derde maal doorgepiept en ik heb geen zin om iedere keer € 100,-
voor een reparatie neer te tellen omdat deze net buiten het garantie termijn valt en wil het dus zelf...
Hallo,
Kunnen jullie me helpen met volgend probleem?
De koplamp aan de kant van de passagier van mijn kangoo II werkt niet meer. Ik heb alle zekeringen onder linkerkant stuurkolom gecontroleerd en deze waren nog allemaal in orde, heb een nieuwe lamp...
Ik heb sinds kort een Renault Kangoo 1.5 DCI, daar zit een compleet navigatiesysyteem in, alleen en nu ga ik misschien een hele domme vraag stellen,maar ik kan nergens ontdekken waar het snoer zit die in je beeldscherm van de navigatie hoort, ik heb...
laat me mezelf even voorstellen.
ben wittesse uit bocholt - belgië, 48 jaar en sinds kort trotse eigenaar van m'n eerste Renault.
het is enorm wat je hier...
Ik heb sinds een dag het probleem dat mijn knipperlichten het niet goed meer doen. Ze knipperen 1 keer en stoppen er dan mee. Een volgende keer knipperende ze 3 keer en stoppen ermee. Het...
Model/uitvoering : Renault Kangoo 1.9d
Bouwjaar :2001
Brandstof : Diesel
Hallo,
Ik zit al een tijdje met het volgende probleem:
Een maand of 2 geleden begon mijn Kangoo bij het aanzetten van het contact een aantal kuren te vertonen. De...
Ik heb een Kangoo 1.4i uit 1999, sinds enkele weken heb ik problemen met de sleutels en de startonderbreking. Met de hoofdsleutel bleef de startonderbreking moeilijk doen, met de reservesleutel deed hij...
Model/uitvoering : Kangoo Auth. 1.4
Bouwjaar : 2001
Brandstof : benz. Garage( géén Renault) kan geen elec. storing uitlezen, ook mijn reservesleutel gebruiken bood geen oplossing. Stationairtoerental is oke. Zijn er nog sensoren in het...
Mijn huidige dynamo van 120A heeft na 120.000 km de grootste moeite met zijn werk verrichten, want als ik de RW, kachelventilator, dimlicht e.d aanzet.....plus aan mijn stuur draai (elektr stuurbekr) hoor je een snerpend geluid en kwam de monteur...
; Model/uitvoering : Kangoo I 1,9 D
Bouwjaar : '99
Brandstof : Diesel
Ik moet binnenkort mijn auto stallen op het vliegveld.Soms draait de starter iets langzamer.Ik ga een startbatterij meenemen zodat ik daar mss niet in panne sta.Ik had de batt...
Ik zoek een kontaktslot en eventueel een responder voor een kangoo van bouwjaar 1998, of kan ik dat eventueel door verbinden, ik wil dat uitschakelen, graag uw hulp
Tijdend de regen van vorige week stopte mijn ruitenwissers voor er op eens mee. Ik heb de zekeringen nagekeken en hierna de ruitenwisser motor verwijderd. Deze motor heb ik opengemaakt en nagekeken. Borstels...
SInds kort branden mijn lampjes niet meer van de achteruitverwarming en airco. beide werken wel nog. Vind dit vrij lastig.
Ik heb er de unit uitgehaald en de 2 lampjes zitten vast gesoldeerd op de printplaat. (zie foto) het linkse oranje...
Vertrek uit koude start met dimlichten aan en in combinatie met de verwarming op gelijke welke ventilatorstand zorgt dit voor een hele tijd flikkerende dimlichten met in het dashbord een klikkend geluid.
Heel vervelend op donkere wegen, je verlies...
bij onze tweede auto een kangoo van 10jr oud heb ik de fabrieksradio er uit gehaald.
(cassetes heb ik niet meer)
nu had ik nog een mooie pioneer radio met van alles er op en er aan maar.... hij werkt prima maar past niet in z'n huis omdat er...
hey, eerste keer dat ik post en direkt een stevige ...
al geruime tijd wou de startvergrendeling soms niet afslaan (zowel met originele als reserve sleutel), na vier weken stil te staan (door vakantie) deed de auto niets meer. de batterij...
hallo,
ik heb een kango 1.9 van bj:2001 ( lichte vracht)
ik heb een 2 probleempjes
1) mijn centrale vergrendeling:
als ik mijn deuren sluit met de afstandsbediening dan sluit de deur aan de pasagierskant niet mee.
weet iemand wat er zou aan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum