Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zomaar ineens een vraag. Op onze radio zit reeds een cd-wisselaar aangesloten. Graag zou ik een ipod-aansluiting willen maken zonder mn cd-wisselaar te ontkoppelen. Nu bedacht ik me dat het wellicht mogelijk moet zijn om een switch/schakelaar te...
Ik heb deze week een espace gekocht van 2005, zit met een probleem nl. dat het inschakelen van de voorste luidsprekers niet lukt de achter luidsprekers werken wel, heb het boekje al geraadpleegd maar vind de oorzaak niet. Heeft er iemand al te maken...
Mijn Espace geeft bij het opstarten regelmatig de melding automatische verlichting defect . Zowel mij verlichting schakelt 'gewoon' aan bij donker als ook de automatische hoogteregeling van de XENON lampen het doen (Ik kan niet terugvinden waar deze...
Ik ben sinds deze week eigenaar van een espace van 2003.
De auto rijdt perfect is heel ruim en heeft eigenlijk alles wat je van een auto verwacht.
Behalve cruise control.
Nu ik heb al de nodige opzoekingen gedaan en weet intussen dat bij deze...
Zo,na ruim 1 week eigenaar van deze Espace alweer de eerste probleem.
Vanmiddag was ik even in de auto bezig om de Nokia Car-kit uit te bouwen.nadat dit gedaan te hebben ben ik verder gegaan om een Iphone houder tussen de stoelen te plaatsen.
Omdat...
de starter van onze renault espace (1,9DCI) blijft 1 op twee keer meedraaien, indien we dan terug op de start/stop knop duwen dan stopt dit en start de auto.
Starter is vervangen alsook het relais maar dat heeft niet...
de eerste week cruizen met de nieuwe espace zit er op .. een heerlijke auto die precies aan onze wensen voldoet .
ik heb al wat persoonlijke aanpassingen gemaakt , de aux kabel getrokken en aangesloten voor het geluid . de kabels an de navigatie...
hallo
op de dakconsole waar de schakelaar voor portiervergrendeling en de alarmlichten zitten ,
zit bij mij nog een derde ronde schakelaar (tuimelschakelaar )
wie kan me vertellen waar de schakelaar voor dient
hallo effe een vraagje heb een espace initial van 2004 en heb elektrische inklapbare spiegels nu mn vraag is kun je dit automatisch doen dus als de auto op slot gaat ze inklappen en als de auto opengaat ze open klappen. is dit software matig op te...
Ik kan een Espace IV in car entertainment kit krijgen. Het is een set die is uitgebouwd uit een bestaande Espace IV fase I.
Heeft iemand een aansluitschema?
Ik begrijp niet hoe de bediening werkt, volgens mij moet er een DVD stuur...
Heb hier een Parrot CK3100 die ik wil gaan inbouwen in de Espave IV.Van de weer heb ik de oude Nokia carkit verwijderd.
Deze zat volledig in de midden console.Dat betekend dat ik al alle verloop kabels heb van Renauls systeem naar normaal ISO....
Ik probeer een carkit in mijn Grand Espace model 2005 in te bouwen. De cd wisselaar ligt achterin de auto en er is ook al een bestaand draadje van een oude nokia carkit voorin bij de versnellingsbak. De radio en cd bedien ik via de stuurknoppen.
Ik...
Gister eindelijk de stap genomen en sindsdien staat er een Grand Espace voor de deur :D
Na veel lezen en informeren is de keus gevallen op een Zwart Metallic 3.5V6 Initiale uit 2003.
Beest van een wagen, met de hoog nodige ruimte (3 op groeiende...
een vriend van mij heeft een Renault Espace IV van 2005. De radio unit zit in het koffer, achter de CD wisselaar. De radio wordt bediend met de hendel rechts van het stuur. Op het display op het dashboard komt de zendernaam te staan. De wagen...
In mijn oriëntatie voor het aansluiten van een actieve telefoonhouder ben ik op 2 plekken op standaard stekkertjes gestuit. Wie kan met zekerheid aangeven waar deze voor dienen? (Ik ga zelf het forum ook nog afstruinen, maar ivm de bar-slechte...
Bij deze een vreemde melding: zo af en toe valt m'n ruitenwisser uit. Ik heb helaas nog geen patroon kunnen ontdekken in het moment. Beide wissels blijven dan aan de zijkanten staan, en erverschijnt een melding. De oplossing is de motor even uit te...
Ik heb een Renault espace 2010 met een Carminat Bluetooth CD navigatie/radio systeem. kan iemand mij de layouts geven van de connectors (blauw, groen en geel) op de achterzijde van mijn audio?
Hallo allemaal, ik heb een nieuwe motor laten monteren omdat huidige defect was.
Nu is er een nieuwer type gemonteerd van een Laguna Bj. 2008. Garage geeft aan dat alle signalen nu...
Hoi
Nadat van mijn espace 2.0 16V (2004) de bandensensoren niet meer functioneerden is er na het vervangen van de accu wat vreemds gebeurd.De bandensensoren doen het weer.ineens werkt de gordelmelder weer (heeft het in ruim anderhalf jaar nog nooit...
Ik heb een probleem met mijn espace IV (jan 2004/2.0 16V) waarbij de spiegels verstelling van zowel links als rechts de functieschakelaars links en boven niet meer werken.Ik kan de spiegel (links) wel naar binnen en onder verstellen en rechts...
Als ik de motor start doet alles het prima. Maar zodra ik ga rijden, begint het middelste en rechter gedeelte van het instrumentenpaneel op hol te slaan. Nagenoeg alle...
wie kan mij helpen?
Heb sinds vorige week probleem met mijn espace 2.0T uit 2005.
Uit de speakers hoor in ruis op de radio, display van radio blijft zwart. Dus geen rds of frequentie aanduiding. Wel komen andere meldingen in mijn...
Ik heb een espace uit 2003 en kan mijn ramen niet sluiten tegelijkertijd met het afsluiten van de auto door middel van de Key card.
De ramen zijn wel uitgerust met de snelbediening, na deze week een raammechanisme vervangen te hebben heeft het 1x...
Ik wil een Fm-modulator (Dension) aansluiten op de bestaande voeding van het radio systeem (carminat 2, espace eind 2008), maar weet niet welke pin/draad voor wat dient? enkele foto's:
Kan iemand mij vertellen of ik het piepje kan uitschakelen, dat begint als ik mijn gordel niet draag.
Draag normaal wel een gordel natuurlijk, maar er zijn van die situaties dat ik hem even niet draag of de bijrijder hem niet draagt en dan...
Ik ben sinds 2009 trotse eigenaar van een renault espace 25th edition.
Die met ingebouwd schermen in de hoofdsteunen en een dvd systeem in het handschoenkastje.
Allemaal heel leuk, behalve dan mijn kinderen onder de 3 jaar zijn en die...
Wegens een onbekende reden werkt mijn voorruitverwarming niet meer :cry:
Ik denk dat het aan de zekeringen ligt, maar het probleem is.. ik kan de zekering nergens vinden :s
enkel de zekeringen links op het dashboard heb ik kunnen vinden...
De electrische raambediening voor het rechtervoorportier werkt niet goed. Het raam wil niet naar beneden maar wel naar boven.
Het probleem begon eerst in de rechterportier maar de bediening in de...
Ja jongens ik ga meteen los nu ik het forum heb gevonden.
Vorig jaar waren we al een keycard kwijt geraakt.
Een nieuwe bestellen kost een flinke duit. Al gauw €250,00.
Bestellen in Frankrijk, en de computer inregelen enz.
Hallo
Van mijn espace 2.0 16V 2004 gaan bij het starten van de auto de banden op het display een voor een uit zonder waarde aan te geven van de spanning op het display en na alle 4 gehad te hebben heb ik geen banden meer,geen melding oid in het...
Heb een splinternieuwe Espace. I-Phone 4 net geinstalleerd. Alles werkt prima. Nu valt alleen om de haverklap de ontvangst weg. Je ziet tegelijkertijd op het dasboeard hoe naast de RDS-letters het telefoonlogo verdwijnt en in de plaats komt naast...
Wie kan me helpen?
Ik wil mijn i-pod aansluiten om over de speakers te kunnen luisteren.
Achter in de auto zit de radio en cd wisselaar (standaardversie)
wat heb ik hiervoor nodig?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum