Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
de titel zegt het al.
ik woon in enschede en wil xenon verlichting in de scenic.
welke xenon moet ik hiervoor aanschaffen??
waar kan ik die het beste halen??
hallo allemaal
bij mijn scenic 1 fase 2 uit 2001 doet het volgende voor de raw (richtingaanwijzer) naar rechts doet het prima maar naar links gaar de raw erg onregelmatig heb de lampjes al vervangen maar dit helpt niet .
als de alarm verlichting...
Hai allemaal ben sinds een jaar in het bezit van een scenic van eind maart 2003 en had de cdspeler nog niet zo vaak gebruikt
maar deze stopt er gauw mee en laat dan error in het display zien en piept dan ook even :think: zijn hier meerdere...
Hi allemaal, zojuist een verse rode Scénic 2.0 RXi Auto uit 2001 gescoord met alles drop en dran o.a. vol-leder, Clima Control en VDO Cruise Control - alles perfect en slechts een ton op de klok.
Alleen - het CD-deel van de TunerList geeft ERR CD...
Hallo allen,
Ik ben nieuw op dit forum, heb momenteel een Scenic 1.6 rxe in mijn (bescheiden) wagenpark. Ik kwam deze vraag al tegen bij het algemeen forum over renault, toen ging het om een Laguna, dus misschien is het antwoord hetzelfde.
Ik heb...
hallo iedereen ik heb een vraag ik heb een renault senic van 97 1.6.e en die heeft het volgende probleem de centrale deur vergrendeling doet het niet en ik moet steeds na dat de auto 15 min stil staat zonder sleutel de code weer invoeren .
heb hem...
Als ik een ecu van een renault scenic uit 1997 met een K7M motor moet vervangen, kun je dan alleen de ecu vervangen met dezelfde code of moet je dan meer dingen gaan vervangen.
Ik ben in het bezit van een Scenic I Ph II RT 1.9DTI van jaar 2000.
Na een batterij panne stelde ik vast dat de radio om een code vroeg. Aangezien ik de auto op een veiling heb gekocht beschik niet over zulke code. Ik heb vernomen dat er een...
8) Hallo, ben pas sinds kort Scenic rijder (model 2002 automaat 2 liter 16klepper) en vindt dat er nogal wat kracht moet gebruikt worden als je wilt claxonneren...niet dat ik zo'n toeteraar ben maar toch :mrgreen:
Ik heb een Renault megane scenic van 1999 en sinds gisteren gaat het raam linksvoor automatisch naar beneden. Hij gaat gewoon naar boven met de schakelaar op...
Wie heeft er ervaring met het verwisselen van de mistlamp voor van een Renault Scenic model 2002?
Is het het losschroeven met een torx-schroevendraaier aan de voorzijde van de lamp, of dient de plastic kap aan de achterzijde van de mistlamp...
Hallo allemaal! Vanaf deze week ben ik de trotse bezitter van een Scenic I uit 1997. Via dit forum heb ik voor een klein aantal euvels al de nodige oplossingen gevonden (dashboard loshalen, stekkertje reciruculatieklep etc.), waarvoor dank. Het...
ik heb een megane scenic uit 1999. Hier zit midden op het dashboard een klokje met temperatuurmeter. Deze is echter niet meer te lezen.... heel, heel licht. De zekering is volgens mij niet kapot, omdat de andere onderdelen die...
Model/uitvoering : 1.6 e
Bouwjaar : 1999
Brandstof : b
hoi
het gaat over mijn renault scenic
ik heb een 1999 oud model
ik heb een orginele radio cd speler (tuner list)
maar hij gaat niet werken want de aansluitingen kloppen niet
ik heb 2...
Model/uitvoering : scenic 1.6 RT
Bouwjaar : 03-1998
Brandstof : Lpg-g3/benzine
hallo,
ben sinds kort de eigenaar van boven genoemde scenic.
deze bevalt zeer goed, moet er nog wel wat aan doen, zoals 2 banden vervangen, uitlaat middendeel en...
ik heb me speciaal aangemeld om deze vraag hier te kunnen stellen. Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Wij hebben sinds kort een scenic uit '97. Aanhet stuur zit een extra hendeltje dat niet in de handleiding staat. Pas thuisgekomen viel het...
onze scenic 1.9dti uit 2002 heeft sinds enige tijd het volgende euvel.
steeds na reset van het dashboard ( de test waarrmee je alle metertjes kunt testen ) gaat na enige dagen of soms al na een dag de nulstand van de kilometerteller steeds...
Ik wil weten of het mogelijk is om een andere radio in te bouwen in mijn auto. Er zit een standaard radio/cd speler ingebouwd, maar ik wil een radio met...
ik heb hier in derry noord ierland een scenic uit 1998 nu heeft de vorige eigenaar de kabels voor de snelheids meter weggehaald waardoor deze niert werkt wil de snelheidsmeter graag laten werken wie kan mij...
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een sleutel met RF voor centrale deurvergrendeling van een 'sloop' scenic in te leren is op een andere scenic?
In mijn geval een type 1 fase 2.
Ik heb wat gelezen over 10sec de vergrendeling knop op het...
ik heb het volgende probleem heb batterijen vervangen van de sleutel .en nu doet hij het niet meer kan dus niet starten
en centrale deur vergrendeling doet het ook niet kan je deze nog resetten, want ik heb deze auto tweedehands...
IK heb een vraagje en dit is namelijk het volgende.
Mijn vader heeft een tijdje geleden een Renault Senic gekocht, alleen zit er aan het stuur een afstandsbedieningsmogelijkheid om een radio harder of zachter te...
1.) Ik heb linksonder mijn stuur een ODB-achtige aansluiting gevonden voor het uitlezen van fouten/motor/sensor informatie. Nou heb ik een beetje rondgezocht op internet en dat heeft me het idee gegeven dat het niet om een obd-ii gaat...
Ik heb een Megane Scenic uit 2003. Alleen heb ik nog maar 1 sleutel. Nu kan ik aan een andere sleutel komen alleen dient die nog geprogrammeerd te worden. Ik heb het ooit bij een Fiat Marea gedaan en dat was redelijk te doen.
Ik...
het lampje achter de klok/temperatuur zit los en brandt meestal niet. Een klap wilde nog weleens helpen maar... nu heb ik het display iets naar binnen gedrukt en dat ziet er niet uit.
sinds 2 dagen gaat de binnen-verlichting van mijn renault scenic expression 2002 niet meer uit , eerst ging die altijd nadat je de deur dicht deed naar een paar sec. heel geleidelijk uit.
wat mij ook opvalt is dat als je de auto op slot doet de...
Heb al eerder een posting gedaan over het niet starten van de auto wat aan de blokkering bleek te liggen. Het is een tijdje goed gegaan maar nu is de auto niet meer van de blokkering af te krijgen. Gelukkig reageert ie nog wel op de...
Wie heeft er voor mij een complete bedradingsschema voor mijn Scenic 2.0 benzine van 2/1998.
Ik heb dit dringend nodig. Hoor graag als iemand dit voor me heeft. Misschien via het programma Autodata? Ik weet niet of dat hierin vermeld...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum