Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb net een andere grand scenic gekocht met Bluetooth carkit.
Grand Scenic type 3 met TomTom navigatie, 1,9 diesel.
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik m'n telefoon daar mee koppel.
Meerdere telefoons getest maar ze zien elkaar niet.
Kan iemand...
Vandaag met radio aan weg gereden, en na het opnieuw starten was de radio dood.
Er ging nog wel een CD in maar de radio gaf totaal geen signaal.
Ook branden de lampjes...
Ik las gisteren in de krant dat per 1 juni is gestart met de digitale uitzending van veel meer radio zenders via DAB+.
Nu kan de radio van mijn 2012 GS IIIII(?) Bose dat natuurlijk nog niet aan, dit is iets wat plotseling uit de hemel komt vallen....
Beste mensen,
ik krijg komende week een 'nieuwe' Grand Scenic Dynamique uit dec 2011. In mijn huidige Scenic 2002 heb ik een set Pioneer speakers met tweeters (TS-Q131C of vergelijkbaar) zitten. Heeft het zin om die over te zetten naar de nieuwe...
Ik ben sinds een week in het bezit van een tweedehands grand scenic. Tot zover ben ik zeer tevreden van de wagen.
Het enige probleem dat we ondervinden is dat de...
Hallo
ik ben sedert kort in het bezit van een Scenic type III Bose, Start Stop
Ik heb als hobby radiozendamateur en wil in de auto weer een zendontvanger gaan inbouwen
Ik wil de centrale apparatuur onder de bestuurdersteol monteren maar moet...
Model/uitvoering :Grand Scenic III Tce 130
Bouwjaar :2010
Brandstof :Benzine
Radiosat Classic Bluetooth radio van mijn Grand Scenic werkt slecht met mijn nieuwe smartphone Samsung Galaxy S III.
Koppelen lukt wel maar bellen van uit GSM of...
De radio is uitgevallen in mijn Scénic III Dynamique.
Er zitten echter veel meer zekeringen in dan in het instructieboekje beschreven.
I.p.v. 4 rijen van 4 plus 1 rij van 6 zitten er 4 rijen van 5 plus 1 rij van 7 zekeringen in
Ook de...
Af en toe van de snelheidsaanduiding op 0 tijdens het rijden.
Als ik zo rondkijk zou dat aan een defecte sensor kunnen liggen.
Waar kan ik die ergens vinden op de motor. Misschien is het...
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een nieuwe GS Bose ,wauw wat een auto.
Bij mijn vorige GS ging de radio uit bij spraak van de navigatie ,en nu vraag ik me af hoe ik dat bij de nieuwe voor elkaar krijg. :think:
Of is dit...
Model/uitvoering : Grand Scenic III phase 2
Bouwjaar : 2012
Brandstof : Diesel
Ben sinds kort in het bezit van een Grand Scenic collection 2012 privilège met Bose audiosysteem. Vandaag zonder succes geprobeerd om een ipod via bluetooth af te...
Een eerste bericht van een Scenic II rijder en waarschijnlijk een Scenic III rijder.
Ik heb een vraag over de combinatie van een iPod met de Scenic III radio (die met Arkansys 3D). Speelt deze radio alleen MP3's af of doet deze ook de iPod...
Ik ben nieuw op deze site.
Wij hebben een nieuwe Renault Scenic Phase 3 BOSE aangeschaft welke we over enkele weken hopen te krijgen.
Nu heb ik de volgende vraag:
Ik wil graag op een USB stick muziek zetten voor in de auto.
Moet ik...
wij hebben volgend problmeem met onze Grand Scenic III : het portier van de bestuurder opent of sluit niet samen met de andere deuren als je de afstandsbediening gebruikt. Soms doet ie...
Wie heeft er reeds een achteruitrijcamera geplaats op een Renault Grand Scenic III of zou me kunnen vertellen hoe het moet ? Zo'n camera kost tegenwoordig geen geld maar ik weet niet...
Ik heb mijn grand scenic 3 (met het tft scherm) sinds november 2010, maar als ik nu naar bvb onderstaand reclamefilmpje van Renault kijk ( ), dan is dat een dashboard layout die ik niet kan kiezen. Kan het dat er nieuwe layouts zijn ? en kan...
Ik heb een vraag, wie weet of mijn telefoon: samsung galaxy apollo compatible is met de bluetooth telefoon functie in de nieuwe renault Scenic. Deze telefoon staat namelijk niet in de lijst op de renault...
hoi
ik heb een scenic 1.5 DCi expression van 2010
ik zou er xenonlampen in willen zetten
heeft er iemand hier ervaring mee en kan dat
geen kwaad voor de elektronica
Ik heb sinds januari een GS3, mijn eerste Renault en tot nog toe enorm tevreden van de wagen!
Het gaat om een 1.5DCI dynamique 110pk. Ondertussen 18000 probleemloze kilometers.
Nu heb ik een vraagje.
Ik ben op het autosalon in de Bose edition...
Ik heb even een vraag want kom er niet uit. Ik heb afgelopen week mijn Renault Scenic van 2007 ingeruild voor een Scenic 16V Expression. Er staat 1800 km op de teller dus is eigenlijk nog nieuw toch?. (Okt.2010 staat het kenteken...
Hopelijk mag ik nog een vraag stellen. Ik heb boekje van radio doorgenomen maar kan het niet vinden. Hoe maak ik een FM list aan op mijn radio van mijn nieuwe scenic zodat ik met stuurbediening met het wieltje naar de zenders kan gaan.
Sinds september 2010 eigenaar van een Scenic III (onze vijfde Scenic), na een aantal maanden werkt de handsfreecard niet altijd. Deuren gaan wel open, na het indrukken van de startknop gebeurt er van alles, maar starten doet ie niet.
De card van...
Ik heb mijn mediabox vanuit mijn Grand Scenic 2 meegenomen naar mijn nieuwe Grand Scenic 3. Nu zijn de aansluitingen achter op de radio anders (in de oude situatie kon ik deze aansluiten op de CD wisselaar aansluiting).
Ik heb sinds begin juni een nieuwe scenic III met dvd navigatie.
Nu heb ik het volgende probleem.
Ik wil graag mijn telefoonnummers van een nokia 3109c overzetten naar het telefoonboek van de auto.
Ik kan via bleuthoot wel bellen en gebeld worden....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum