Ervaringen Renault Bochane

Plaats reactie

Topic author
ruubster21
repeating visitor
repeating visitor
Actief als: particulier

Ervaringen Renault Bochane

Bericht door ruubster21 »

Hallo Relatief nieuwe ZOE rijder hier. (April 2022) met een Q90 uit uit 2017.

Mijn auto moet over 2 weekjes voor een beurt weg en ik had gewoon simpel over de telefoon gevraagd voor een beurt volgens km/leeftijd van de auto en ik was aangenaam verrast te zien dat het beurtje net iets boven de 200 euro lag. Alleen krijg ik zonder dat dit telefonisch besproken is er nog even een prijs opgave van ZE koelvloeistof vervangen á 269 euro.

Volgens afspraak zullen wij de volgende werkzaamheden aan het voertuig verrichten:

- All-in Renault Z.E. service B                               €217,00
- All-in koelvloeistof Z.E.                                       €269,00

Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met Bochane in en wat jullie van deze prijs vinden en evt nog tips hebben.
Wat betreft die koelvloeistof ik snap dat er wat arbeid bij komt kijken maar ik vind dit toch wel ernstige prijzen (en ik ben VW/AUDI gewend😭) voor een koelvloeistof wissel. Ze gaan natuurlijk vast nog wel meer vinden. Dus hebben jullie tips voor dat ik de auto langs breng?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sordone
lid
lid
Contacteer:

Re: Ervaringen Renault Bochane

Bericht door Sordone »

Je kan de koelvloeistof wissel niet vergelijken met een ICE en ik krijg de indruk dat je dat doet. De warmtepomp gebruikt de koelvloeistof namelijk om ook warmte maken en is dus een systeem onder druk en zit dichtbij de hoogspanningsonderdelen die stroomloos gemaakt moeten worden. Dit kost dus procedure tijd om te voorkomen dat er een monteur afgefikt wordt. Verder heb ik goede ervaringen met Bochane in Arnhem en zijn het een van de weinige met echt verstand van EV. En kennis mag een prijs hebben bij mij.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, verkocht met 196K km (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Riesbak
Lid
Lid

Re: Ervaringen Renault Bochane

Bericht door Riesbak »

Ik sluit me aan bij Sordone, ik heb ook goede ervaringen met Bochane, in mijn geval Veenendaal.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 7 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in