Espace met bluetooth en gesukkel:)
-
Topic author - Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
Espace met bluetooth en gesukkel:)
Wie weet er antwoord op het volgende?...
Dit weekend heb ik mijn iphone 6 plus. Nu heb ik een iphone 5. Met veel sukkelen heb ik de contacten van die 5 naar mijn radio gekregen. Daarna heb ik die netjes geordend bij mijn favorieten en voor elk tel nr de naam ingesproken zodat ik handsfree kan bellen. (gewoon de naam zeggen en het belt).
Nu met die nieuwe Phone, die al ik uiteraard moeten koppelen en de andere verwijderen. Dat kan ik, geen probleem. Maar ga ik terug alle contacten moeten overbrengen, ordenen en inspreken? Daar zou ik enorm tegenop zien...
Als ik dat moet doen, hoe breng ik de contacten over (is tomtom live carminat)
En als tweede, mijn vrouw zal mijn 5 gaan gebruiken. Zij heeft momenteel een 4 die ik gekoppeld heb aan haar scenic. Uiteraard zal ik haar telefoon ook moeten koppelen. Maar wie weet wat je juist moet doen om de contacten over te brengen van haar iphone naar haar radio. Zij heeft een tomtom radio. Ook zij kan handsfree namen oproepen. Als ik die namen voor haar inspreek, zal het systeem deze herkennen als zij ze wil oproepen met haar stem?
Dit weekend heb ik mijn iphone 6 plus. Nu heb ik een iphone 5. Met veel sukkelen heb ik de contacten van die 5 naar mijn radio gekregen. Daarna heb ik die netjes geordend bij mijn favorieten en voor elk tel nr de naam ingesproken zodat ik handsfree kan bellen. (gewoon de naam zeggen en het belt).
Nu met die nieuwe Phone, die al ik uiteraard moeten koppelen en de andere verwijderen. Dat kan ik, geen probleem. Maar ga ik terug alle contacten moeten overbrengen, ordenen en inspreken? Daar zou ik enorm tegenop zien...
Als ik dat moet doen, hoe breng ik de contacten over (is tomtom live carminat)
En als tweede, mijn vrouw zal mijn 5 gaan gebruiken. Zij heeft momenteel een 4 die ik gekoppeld heb aan haar scenic. Uiteraard zal ik haar telefoon ook moeten koppelen. Maar wie weet wat je juist moet doen om de contacten over te brengen van haar iphone naar haar radio. Zij heeft een tomtom radio. Ook zij kan handsfree namen oproepen. Als ik die namen voor haar inspreek, zal het systeem deze herkennen als zij ze wil oproepen met haar stem?
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Re: Espace met bluetooth en gesukkel:)
Als ik dat zo allemaal lees dan ben ik toch vreselijk blij met mijn "oude" telefoon.
Waarom blijf je niet gewoon de oude gebruiken, dan heb je al die problemen niet, en lach je iedereen uit die veel geld smijt naar iets dat nauwelijks een stap vooruit is t.o.v. de voorganger.
mvg WillemS
p.s. maar het moet gezegd marketing van Apple werkt nog steeds voor de massa.
Waarom blijf je niet gewoon de oude gebruiken, dan heb je al die problemen niet, en lach je iedereen uit die veel geld smijt naar iets dat nauwelijks een stap vooruit is t.o.v. de voorganger.
mvg WillemS
p.s. maar het moet gezegd marketing van Apple werkt nog steeds voor de massa.
Hide post links |
-
Haha, tja, ik wou al lang een grote Iphone
Moet uw geld toch ergens aan uitgeven
:)

BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
-
Het was uiteindelijk zeer makkelijk...gewoon koppelen en alle gegevens die ik er al had inzitten waren er nog gewoon in.
BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Nou dat is een meevaller, en jij happy!!
mvg WillemS
mvg WillemS
Hide post links |
-
Ja dat wel... nu toch nog lol
Als ze volgende week een nieuwe unit erin steken (zoals ik zei in een ander topic) omwille van klankvervorming, heb ik het helemaal vlaggen. Dan ben ik alles van de telefoon kwijt, maar ook alle adressen en instellingen van de gps.
Dus 'k zal me er toch eens een half dagje moeten mee bezig houden. Ik ga op voorhand wel de instellingen overschrijven zodat ik niet opnieuw moet gaan uitzoeken. Misschien foto's nemen van mijn schermen of zo.
Als ze volgende week een nieuwe unit erin steken (zoals ik zei in een ander topic) omwille van klankvervorming, heb ik het helemaal vlaggen. Dan ben ik alles van de telefoon kwijt, maar ook alle adressen en instellingen van de gps.
Dus 'k zal me er toch eens een half dagje moeten mee bezig houden. Ik ga op voorhand wel de instellingen overschrijven zodat ik niet opnieuw moet gaan uitzoeken. Misschien foto's nemen van mijn schermen of zo.
BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut