Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Das mooi, heppie er niet een paar extra gemaakt, zou ook mooi staan op mn Initiale:-)
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Dat kan je ook zelf maken hoor, is niet erg moeilijk. Maar Pleiades, wil niet beu doen maar staan die laatste lampjes (behalve het allerlaatste natuurlijk) wel recht op 1 lijn? Of is het beetje gezichtsbedrog op de foto?
Op mijn vorige espace had ik van die plaklampje die naar voor schijnen. Had die op het boordje boven de mistlichten geplakt, ongeveer de lengte van het zwart plastic gedeelte dat je eronder ziet. Heb ik destijds heel veel positieve reakties op gekregen zowel in de garage als zelfs in center parcs van de parkingwachtSter. Was ook heel mooi en super makkelijk te plaatsen.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Aardige auto maar het is geen Espace. Wielen te groot, ramen te klein, te lomp/dik, een te grote knik tussen ruit en motorkap, een "normale" A-stijl. Had gehoopt dat ie er meer als het R-Space concept zou uit zien. Ik hoop dat het cross-over gedoe snel weer overwaait en auto's weer wat eleganter worden.
Fuego GTX Automatic '82
Xantia 2.0i Hydractive II '93
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Renault vrienden,
Ik heb pas mijn Espace 2.0T uit 2003 gekocht. Omdat er maar 1 sleutelkaart bij zat, heb ik bij Ali express een paar nieuwe kaarten besteld die ik binnenkort hoop te ontvangen. Nu is mijn vraag of er iemand is die ze voor mij...
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar...
Ik heb een Espace IV 3.5 V6 fase I van 2004 met bijna 200K gereden kilometers.
Bij koude start rijdt de auto perfect tot aan 10 KM en dan gat hij telkens in noodloop.
Afgekoeld herhaalt zich dit steeds.
Bij uitlezen zijn er vele fantasiestoringen,...