Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik kocht mij een fietsendrager (3 fietsen) voor montage op achterklep (deur) van mijn Modus.
De totaal toegelaten belasting op die fietsendrager is 45 Kg.
Doch, is dit gewicht betrouwbaar en probleemloos op de achterklep van mijn wagen ??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016 gekocht bij een dealer. Hierbij heb ik een afneembare trekhaak aangeschaft, die
door die dealer gemonteerd is. Het ding kostte € 890,- incl. montage, en heeft een paar uitsteeksels, om te voorkomen,...
Ik heb mijn Laadbeheer ingesteld om 's nachts om 2 uur te starten tot 07 uur. Als ik de volgende dag de Laadgeschiedenis bekijk, heeft de auto geladen vanaf 1 uur die nacht Dit gebeurt consequent: iedere keer geeft Laadgeschiedenis een uur eerdere...
Mijn modus 1.6 16V bj 2007 wil even niet meer.
Ik merkte dat de auto wat zoekerig werd bij een koude start. Start meteen en slaat niet af.
Ik denk tijd voor een keertje nieuwe bougies.
Bougies geplaatst, nog zoeken bij koude start.
Gasklephuis daar...
Goede morgen mede Australliërs,
Omdat ik (nog) geen trekhaak heb en toch fietsel wil meenemen de volgende vraag:
Heeft iemand ervaring met een fietsenrek op de achterklep?
Welke is geschikt (als het überhaupt kan) voor 2 E-fietsen ?
Foto's zijn...
Ik heb wat filmpjes gezocht en moet ergens onder het stuur zijn, ter hoogte van gaspedaal. Kost weer een hernia zo te zien.
Heeft iemand nog slimme trucjes, want het is blijkbaar een hels karwei de schroefjes los te krijgen/ erbij te kunnen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...
De achterklep van de Scenic E-Tech geeft een luid en duidelijk, maar voor mij irritant, piepje bij het open- en dichtgaan. Kan ik deze ook uitzetten? En zo ja, hoe?