Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wie heeft er ook wel eens het probleem gehad van het constant op nul springen van de klok, en het zelfde voor de dagteller etc die ook allemaal op nul springen (de gegevens van de boordcomputer zeg maar) van een Scenic II 1.6 16V dyn de luxe...
Het is me gelukt.
Mijn Scenic heeft een Cabasse Navigation et Communication (CNC) aan boord. Dat is Cabasse met DVD navigatie en Bluetooth. De wisselaar speelt wel MP3's af maar ik miste nog een aux ingang voor m'n Ipod.
En dat is nu gelukt.
Onlangs is tijdens het vervangen van het stuurhuis mijn stuurkolomschakelaar kapot gegaan. Dit resulteerde in een service lampje en airbaglampje op mijn dashboard. Tevens werkte de knoppen op het stuur van de cruisecontrol niet...
Klussers,
Vandaag de storing door de stekker onder de bestuurderstoel aangepakt. Helaas 7 draden los zonder te kunnen zien wat waar hoort. Online een pdfje gevonden met een aantal draden met hun kleur aanduiding, helaas niet allemaal. Dus gaan...
Hallo door vocht in mijn auto is de stekker die onder de bestuurderstoel ligt gaan oxideren die tussen een draadboom zit.
En er zijn ook een aantal draden los.
Daardoor werken mijn achterramen niet meer maar ook de achterlampjes in de deur achter en...
Afgelopen weekend liep ik tegen een doorgebrande zekering aan. Deze zat helaas niet onder het stuur maar onder de motorkap. Ik weet niet wie bij Renault de constructie heeft verzonnen om de zekeringen op een dergelijke manier in te bouwen, maar wij...
Hallo allemaal,
Ik heb een scenic uit 2008 en mijn navigatie (7inch kleurenscherm met cd (13)) werkte niet meer.
Hij gaf aan dat ik stilstond in de noordzee ik heb de stroom er een poos af gehad maar dat hielp niet.
Via dit forum kwam ik wat te...
Start nu wel, maar is niet meer uit te zetten.
Als die loopt, gaan ook de ruitenwissers, verlichting, knipperlichten, en een hoop rariteiten op het dashboard.
En, is niet meer uit te krijgen met de startbutton,...
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...
Mijn Scenic van eind 2004 heeft sinds het kouder is geworden (heeft het er iets mee te maken ??) problemen met de key-card.
Ik open de auto gewoon met de key-card. Ga er mee rijden en als ik dan op de plaats van bestemming ben wil hij niet meer...
Ik ben in het bezit van een Renault scenic 2006, nu wilde ik even kijken of er foutcodes naar voren komen met een obd2 scanner foxwell nt 301, ik heb deze te leen maar de scanner geeft geen communicatie mogelijk met voertuig.
Is deze...
Hallo
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om mijn Renault Megane scenic uit te lezen met elk uitleesapparaat
Ik heb er al enkele geprobeert maar krijg er zo langzamerhand hoofdpijn van omdat ik het et naar niet geregeld krijg een goede te...
Goedemiddag.
De achteruitrijlichten van mijn Scénic 2007, 2.0 16V automaat blijven branden.
Heb de lampjes verwijderd, omdat het voor andere weggebruikers vervelend is.
Ligt dat euvel aan de schakelaar in de bak en zo ja, waar kan ik die vinden.
Is...
Mijn deuren van de scenic gaan niet op slot, enkel koffer sluit af.
Afstands bediening ( 3 knop kaart) geeft signaal door, , knipper lichten, gaan aan.
Kabels allemaal gecontroleerd en door gemeten. Geen problemen.
Toch weigeren de deuren te...
Sinds een week bv en ik in bezit van een Renault mn ega nh e scenic uit 2004
Nadat ik een paar keer geen verlichting heb gezien bij het achteruitrijden. Ben ik bang dat dit een groot probleem is kan iemand mij vertellen wat dit...
Ik heb een Grand Mechane Scenic uit 2008 met een Cabasse radio/6cd speler + ingebouwde navigatie via apart panel en dvd box voor navigatie onder bestuurdersstoel. Sinds enige tijd krijg ik allerlei vage klachten waar mijn eigen garage niet goed...
Hallo . heb via marktplaats een radio/mp3 speler gekocht die de radio van de scenic moet gaan vervangen .
de huidige radio heeft een beige front de marktplaats radio een zwart front ( zijn ze bijna allemaal ) kan ik het front paneeltje over zetten...
Hallo . wil de radio van de scenic uit 2007 van mijn moeder die in Spanje woont vervangen omdat deze problemen heeft , deze speelt ( als hij het doet )ook zelfgebrande MP3 af . dus de bedoeling is dat de nieuwe dat ook doet .
kom op Marktplaats een...
Mijn groot licht en mistlampen voor werken niet meer. Zekeringen zijn ok. De lampjes op het dashboard werken ook niet. De stuurkolomschakelaar vervangen door een ander. Probleem blijft het zelfde. Relais kan ik negens vinden. Weet iemand hoe ik dit...
Ben bezig met het beruchte probleem.
Nu zijn er 10 draden al los voordat ik begon.
Heb in een ander topic wat schemas gevonden maar die zijn toch anders..
scenic bouwjaar 2007 heeft 52 pins, electrische handrem..
Wie kan mij aan de juiste...
Wie heeft de schema/layout/diagram van de volgende stekker van de zekeringkast in het motorcompartiment.
Aangezien de auto volgende week gekeurd moet zijn, liefst eergister antwoord. :mrgreen:
Ik wilde een zekering vervangen en om er makkelijker...
Als ik mijn gs aanzet dan zie ik wel navigatie en de zender van de radio.Echter geen geluid en naar 30 sec een brom geluid en dan kan ik met de bedieningspaneel van de navigatie niks meer.Heb ook gevoel dat er een contact los zit ook omdat systeem...
ik zou graag een elektrische schema willen voor een scenic 2 omdat eerst al de rechter achterraam elektrische niet meer werkte en pas heefd de rechter voor raam ook een eketrische fout en met de schema kon de gaan meten
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum