Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste mensen, ik heb een Scenic bose gekocht uit 2014 met een digitaal dashboard. Hoe stel ik de kleur van de snelheidsmeter etc. In,? Deze was nl blauw en is nu heel geworden. Vriendelijke groet Robert.
Ik heb sinds een paar maand een scnenic 4, nu merk ik op met het warmere weer dat ik enkel mijn ruiten kan openen als ik de motor laat draaien.
Zelf al duw ik op de start/stop knop zodat het dashboard volledig actief wordt, dan nog geven de...
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag over een Renault IV uit 2017. boven bij de bestuurders kant in het plafond dicht bij het raam waar de binnen verlichting in zit, zit een schakelaar of een joystick. Zie Foto in Bijlage. wat is de functie hier van....
Hallo leden, ikzelf wordt beroerd van de ACC, (adaptieve cruise control) sinds dat deze optie op de wagen zit rij ik niet meer op de cruise control. Te grote afstand, te snel afremmen, te bruut optrekken om vervolgens weer te moeten afremmen omdat...
Na een (te korte) tussenstop bij een ander Frans merk, rij ik binnenkort terug Renault en opnieuw Scenic, maar deze keer Grand: een mooie GS Initiale Paris met de top benzine motor van 160PK. Voor ongeveer dezelfde prijs als de 2017 C4 Grand Picasso...
Kan iemand deze vraag beantwoorden?
Zelfs de importeur weet niet waar deze schakelaar voor dient. Van de gekke.
Start/Stop zou volgens hun niet werken met geopende motorkap. Dat getest. Auto start gewoon met open motorkap.
Dat ding moet toch een...
In mijn snelheidsmeter zit een scheur, nu heb ik een vervangende unit en wil dit glas overzetten naar mijn oude unit zodat deze niet ingelezen hoeft te worden/overzetten kilometers ed.
Iemand een How to om de unit uit de auto te halen?
Eventueel ook...
Ik heb een grand scenic bose in bestelling. Levering 3e week september.
Nu overweeg ik daar een head up display aan toe te voegen aangezien onze Renault nog niet geproduceerd is.
Wat zijn de ervaringen van gebruikers van een head up display?
Mijn...
wie heeft er ook problemen met de Carplay in de Scenic? Ik ben tijdens de vakantie rit naar Kroatië de Carplay in Slovenië verloren en op de terug weg in Duitsland kwam deze weer terug!! Heeft iemand hier ook ervaring/last van. Ik dacht eerst dat...
een vraag sinds kort heb ik een GS uit 2018 met voor en achter sensoren.
wat me opvalt is dat het geluid van de achtersensoren enorm laag is ten opzichte van de voor sensoren.
op de r-link 2 kan ik het geluid hoger zetten, echter...
Net tweedehands grand scenic 2018 gekocht maar de dab radio verliest constant zijn signaal.
Al terug naar de dealer gebeld en krijg als antwoord dat er geen signaal is maar niet aan de auto ligt.
Dus overal waar ik rijd in België is er blijkbaar...
Mijn Scenic 1.2 Tce Intens uit 2017 geeft de melding onderhoud uitvoeren over .. dagen. Ik kan overal zaken vinden om deze melding te resetten maar ik heb geen drukknopje aan de rechterzijde van de ruitenwisser. Ook het knopje Ok voor 5 of 10...
Misschien kan iemand hier me helpen.
Ik moet binnen enkele maanden (ja, ik stel de vraag goed op tijd) naar de UK met mijn eigen wagen, een Grand Scenic 4 met R-Link2 systeem.
Heeft iemand een idee hoe ik het display in MPH zet? Ik heb al even...
Ik ben nu 2 maand trotse eigenaar van een Renault scenic uit 2017. Sinds vanavond doet de afstandsbediening het niet. Niet als key less entry en niet met de knoppen. We hebben 2 afstandsbedieningen en einde doen het niet. Van 1 heb ik de batterijen...
Ik rijd nu al een paar weken rond met mijn nieuwe grand scenic en over het algemeen ben ik zeer tevreden.
Wat me wel opvalt aan de obstakeldetectie is dat het soms even duurt voor deze in gang schiet.
Ik rijd heel traag naar voor en het springt van...
Hallo,
Ik ben in bezit van een grand scenic van nu 5 maanden oud. Mijn probleem is dat de multi sense profiel kleuren niet vast blijven staan. Ik heb bijvoorbeeld blauw als profiel kleur als ik mijn profiel kies. Als ik mijn auto parkeer en ik kom...
Ik heb een Grand Scenic limited deluxe TCE 140 7PL EDC van 6.2019 welke niet voorzien is van LED lampen (enkel de dagrijlichten zijn LED)
Ik zou graag mijn gewone lampen ook vervangen door LED.
is de H7 variant van onderstaande link wat ik nodig...
Houdt dit dan ook in dat er automatisch bochtverlichting op zit of is dit nog van iets anders afhankelijk. Ik heb een Duitse import auto maar volgens mij maakt dat qua uitvoering niets uit....
Hai Forumleden,
Ik heb veel moeite met de adaptieve cruisecontrolsysteem van mijn grand scenic.
Ik vind deze zelfs levensgevaarlijk om mee te rijden op de drukke wegen van Nederland.
De afstanden die worden gehandteerd zijn veel te groot,...
Ik heb sedert deze week eindelijk mijn nieuwe scenic. Enigste probleem is dat de bestuurdersconsole elke dag reset naar het Frans, ook de stijl van de tellers is terug gereset naar de standaard eco setting (de middenconsole blijft netjes in...
Hoi, bij mijn nieuwe Scenic vind ik een icoontje in mijn dashboard, ik denk dat het een kompas zou moeten zijn. Maar als ik naar de richting kijk waar hij naartoe wijst, is het in ieder gevel geen kompas voor het Noorden, eerder iets van het Oosten...
Kan een forum lid mij vertellen of de optie safe distance warning alleen optisch weergegeven wordt of dat er ook een geluid geproduceerd wordt wanneer je de voorganger te dicht naderd.
Ook hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of deze optie door...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum