hallo allemaal
is het verstandig om een fuego turbo als beginnersauto te nemen. mijn rijstijl is opzich best goed (rustig) maar soms moet er natuurlijk ook een beetje vaart in zitten ook door rotondes. zou zo'n fuego dat aankunnen of lig ik er dan elk weekend onder.
jullie mening alsjeblieft
mvg stefan
fuego als beginnersauto?
-
stefan537
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
mechanic
- Gouden Bahco
Re: fuego als beginnersauto?
Het is een relatief oud beestje dus er zal meer gesleuteld moeten worden dan bij een wat modernere auto.
Zolang je het niet te gek maakt en het voertuig onder controle hebt kun je met elke auto beginnen.
Nu weet ik de specs van deze auto niet,maar een oude turbo motor als deze zal geen heftig vermogen neerzetten.
Zolang je het niet te gek maakt en het voertuig onder controle hebt kun je met elke auto beginnen.
Nu weet ik de specs van deze auto niet,maar een oude turbo motor als deze zal geen heftig vermogen neerzetten.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
stefan537
Topic author - Lid

Re: fuego als beginnersauto?
ik weet dat deze turbo niet het meeste vermogen heeft maar met ruim 130 pk vind ik het genoeg en tuurlijk zou je er meer aan moeten sleutelen, maar h…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 11 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht