Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hallo renault vrienden
ik heb pas geleden een laguna 1600 16v gr.tour bj 2004 gekocht maar de vorige eigenaar had de gele iso stekker door geknipt deze is voor de stuurbediening
ik heb een carminat nav. systeem met groot beeld scherm en de draden van de stuurbediening loop eerst naar de nav.en veranderd dan van kleurcodering naar de radio toe
wie kan mij aan de kleur codering helpen want de iso stekker heb ik al kunnen kopen en nu nog de draden op de juiste punten vast maken
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag!
Komende donderdag ga ik mijn allereerste R5 ophalen, ondanks dat hij nog gekeurd is verwacht ik wel een aantal verbeterpunten.
Daarnaast zijn er alvast wat leuke upgrades die op termijn mogen.
Ik ben fan van gele koplampen en weet dat ze...
Heb te koop nieuw in doos een omvormer , winkelprijs is € 39,99
ALLWEI 300 W spanningsomvormer 12 V 230 V omvormer met USB-C PD27W type C & USB-aansluiting - voor auto, caravan, camping, opladen van mobiele telefoons, laptops en...
Weet iemand waar de diagnose aansluiting van mijn Kadjar 1.3 uit 2019 zit? Niet bij de zekeringen links en rechts van het dashboard en ook niet in de middenconsole, zoals bij onze captur. Alvast bedankt
Op onze Scenic 4 is 2 jaar geleden een 13-polig stekker gezet voor onze caravan en vouwwagen.
Deze heeft de hele tijd goed gefuncitioneerd, maar van het weeken dijb het ophalen van de caraven werken de knipperlichten niet goed meer....
Ik heb onder mijn bestuurdersstoel een losse stekker en het oranje airbaglampje en onderhoudslampje branden (geen idee of e.e.a. met elkaar te maken heeft). Ik heb de stoel los gehaald maar ik zie nergens waar deze stekker thuishoort. CC/claxon etc....
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.