Grand Scenic Bose - Wat mij opvalt

Algemeenheden Scenic, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen
Plaats reactie

Topic author
metaljef
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Actief als: particulier

Grand Scenic Bose - Wat mij opvalt

Bericht door metaljef »

Hoi,

Sinds 3 februari ben ik de trotse bezitter van de Grand Scenic Bose. Er staat al meer dan 3.000 kilometer op de teller en ik ben erg blij met mijn keuze (vorige auto was een Ford Mondeo uit 2008 die vaak met storingen in de garage heeft gestaan).

Er zijn drie zaken die mij opvallen. Wellicht dat er iemand is die hier iets van weet:
- Dual zone climate control: ik moet telkens de temparatuur links en rechts aanpassen. In de handleiding staat dat je dit voorkomt door langer dan twee seconden op 'auto' te drukken. Helaas help dat niet. Klein probleempje maar het irriteert wel een beetje. Herkent iemand dit?
- Het Bose systeem geeft goed geluid. Ik kan echter alleen bass en treble instellen. Overige klankkleuren (of eigenlijk voorkeuren) zoals Pop, Rock, Classic e.d. zijn niet te kiezen. Is dit gebruikelijk bj dit systeem?
- De carkit werkt prima zolang de persoon die je aan de lijn hebt niet zelf in de auto zit. Zodra (met veel verschillende mensen geprobeerd) de persoon zelf in de auto zit komt er met vlagen een enorme ruis op de lijn. Ik heb het getest met een iphone 4 en een simpele nokia maar beide gevens hetzelfde probleem.

Zoals ik aangaf zijn de punten die ik aangeef niet heel erg maar wellicht is dit herkenbaar een heeft iemand hier al iets mee gedaan.
Grand Scenic 1.6 DCI Bose Blue Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RUUD_1
Lid
Lid

Re: Grand Scenic Bose - Wat mij opvalt

Bericht door RUUD_1 »

Hey metaljef, spijtig genoeg kan ik je niet helpen daar ik mijn Grand Scénic nog niet gekocht heb. Ben er namelijk nog niet uit of het een 1.6 dCi 130 Pk dan wel een 2.0 dCi 160 Pk zal worden. Kan jij me al iets vertellen rond de prestaties en het verbruik (rekening houdend met je rijgedrag en aard van verplaatsingen - stad/autosnelweg) van je wagen? Dat zou me kunnen helpen een keuze te maken. Alvast bedankt.
GS III dCi 160 Privilège Cassiopeiagrijs is mijn allereerste Renault (20/04/2012).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
metaljef
3-posting-rookie
3-posting-rookie

Re: Grand Scenic Bose - Wat mij opvalt

Bericht door metaljef »

Ruud,

Mijn gemiddelde verbruik bij 3000 kilometer (snelweg / bebouwde kom 50/50) ligt nu op 6,1/100. Daarbij moet ik zeggen dat ik mij keurig aan de …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Grand Scenic 1.6 DCI Bose Blue Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 23 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken