Gratis services bij nieuwe R-Link

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Sylver
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 feb 2013 17:17
Actief als: particulier

Gratis services bij nieuwe R-Link

Bericht door Sylver »

Desondanks ik heel wat problemen ondervind met mijn huidig systeem (waarschijnlijke defecte SD-kaart), maar Renault geen oplossing aanbrengt, heb ik gisteren uiteindelijk toch maar eens de services geactiveerd.
Ik wou wachten hiermee tot mijn problemen opgelost waren, maar uiteindelijk toch maar de stap gezet...

Met de services ACTIEF blijkt het systeem stabieler te draaien... blijkt, want dat zal in de toekomst nog moeten blijken...

Los daarvan, ik meen begrepen te hebben dat je een aantal zaken gratis kon uitproberen.

Momenteel is mijn situatie als volgt:
- de TomTom Live services (HD Traffic) staan op een vervaldatum op 24-05-2015 (een jaar dus) - echter niks besteld ofzo...
Vandaag bleken die Live-services een ganse tijd niet te werken - vanavond gingen ze spontaan terug aan...
Vreemd dat ze soms werken en soms niet (misschien normaal?)...
Ook bizar dat ik ze voor een jaar zou "krijgen"...?

- Coyote Services: ik dacht dat je dit gratis kon uitproberen gedurende 3 maand.
Deze service krijg ik dan weer niet aan de praat... hij zegt dat hij geen verbinding kan maken met de Coyote Service...

- Andere applicaties zoals E-Mail en TomTom places zijn nu ok actief, maar nog niet uitgeprobeerd...

Conclusie;
Een halfwerkende Live-service voor een jaar en een niet-werkende Coyote...
Is dit normaal bij het opstarten van de services?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: Gratis services bij nieuwe R-Link

Bericht door Theo-R-link »

Neen, normaal krijg je Live Services en Coyote voor drie maand. Discovery pack voor zes maand. MAAR alles moet door uw dealer geactiveerd worden. R-link schijnt gemaakt om alles wat kan fout te laten gaan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht