handsfree kaart
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 sep 2010 17:29
handsfree kaart
Goeie avond allen
ik ben vandaag in het bezit gekomen van een handsfree kaart voor mijn laguna
bij aanschaf van mijn auto zat deze er niet bij ,maar er zaten sensoren achter de handgrepen, dus ik wilde daar ook een bijpassende kaart bij, nu hebben ze bij de garage ( geen dealer) de nieuwe kaart ingelezen ,maar kan iemand mij vertellen hoe ik die handsfree functie kan inschakelen???
Alvast Bedankt
Dennis
ik ben vandaag in het bezit gekomen van een handsfree kaart voor mijn laguna
bij aanschaf van mijn auto zat deze er niet bij ,maar er zaten sensoren achter de handgrepen, dus ik wilde daar ook een bijpassende kaart bij, nu hebben ze bij de garage ( geen dealer) de nieuwe kaart ingelezen ,maar kan iemand mij vertellen hoe ik die handsfree functie kan inschakelen???
Alvast Bedankt
Dennis
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 31 mei 2025 16:48
- Actief als: particulier
weet je zeker dat er die sensoren inzitten?
als de kaart is ingelezen moet die het meteen doen, dus je hebt kans dat het systeem er helemaal niet in zit. die kapjes achter je handgreep wil niet zeggen dat het erop zit namelijk.
als de kaart is ingelezen moet die het meteen doen, dus je hebt kans dat het systeem er helemaal niet in zit. die kapjes achter je handgreep wil niet zeggen dat het erop zit namelijk.
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Re: handsfree kaart
Op je card op "lock+auto" drukken.dennisblom schreef:Goeie avond allen
kan iemand mij vertellen hoe ik die handsfree functie kan inschakelen???
Alvast Bedankt
Dennis
Weglopen.
Weer naar je auto teruglopen.
Nu kan je je deur en achterklep opendoen zonder op je card te drukken.
Als je daarna wegloopt gaat hij vanzelf op slot als je een 5 tot 10 meter wegbent.
Als dit niet werkt, zit het niet in je auto en was het dus zonde van je geld....
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 02 feb 2011 17:59
Hallo,
Wanneer de auto zichzelf afsluit hoor je dit ook door een licht geluidssignaal. Met de keyless entry zou je de wagen ook moeten kunnen starten zonder de kaart in te steken.
Kristof
Wanneer de auto zichzelf afsluit hoor je dit ook door een licht geluidssignaal. Met de keyless entry zou je de wagen ook moeten kunnen starten zonder de kaart in te steken.
Kristof
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 sep 2010 17:29
gelukkig heeft die kaart me niks gekost want toen ik de auto kocht moest er 1 bij besteld worden.
nu ben ik bij de dealer die hebben de uto op een kastje aangesloten en nu bleek dat het handsfreesysteem was uitgeschakeld nu is het inmiddels ingeschakeld maar werkt nog niet , nu heb ik zelf de bekleding van de portieren afgehaald en zitten er wel degelijk sensoren inclusief bedrading in de deuren.
zou er een storing in hebben kunnen zitten waardoor ze het systeem bij een garage hebben uitgeschakeld
Dennis
nu ben ik bij de dealer die hebben de uto op een kastje aangesloten en nu bleek dat het handsfreesysteem was uitgeschakeld nu is het inmiddels ingeschakeld maar werkt nog niet , nu heb ik zelf de bekleding van de portieren afgehaald en zitten er wel degelijk sensoren inclusief bedrading in de deuren.
zou er een storing in hebben kunnen zitten waardoor ze het systeem bij een garage hebben uitgeschakeld
Dennis
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 16 jul 2011 10:30
- Actief als: particulier
Re:
Ben je inmiddels al iets wijzer geworden? Werkt het syteem inmiddels?dennisblom schreef:gelukkig heeft die kaart me niks gekost want toen ik de auto kocht moest er 1 bij besteld worden.
Dennis
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in