Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag hebben we onze Espace 3.5 V6 opgehaald uit 2007. Ik heb er 145 km mee gereden. Thuis gekomen. Auto neer gezet. zojuist willen wegrijden en ik kreeg meteen de volgende foutmelding " transmissie controleren". Ik wilde wegrijden en ik merkte dat ik achteruit rijdend wel "power" heb, maar vooruit eigenlijk helemaal niet. De auto komt niet lekker weg maar rijdt wel. Lijkt of de koppeling slipt .
Als ik de keuze hendel beweeg zie ik geen vierkantje om de gekozen stand staan.
Tijdens de proefritten reed de auto gewoon relaxed en schakelde echt heel rustig en zonder schokken. Ik ben even in de rats. Wie weet raad??????
Lijkt of dat de auto de stand van de pook niet herkend,zoals je aangeeft dat er geen vierkantje om de stand staat.
Laat de auto uitlezen.
Heb je garantie,zoja dan de verkopende partij contacteren.
Bedankt voor je antwoord. Ik zal hem idd even laten uitlezen.
Ik zoek ook een adresje voor het preventief spoelen va. de automaat in de omgeving Den Haag. Weet iemand een adresje??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo
Ben in bezit van een Grand Scenic Initiale diesel met automatische versnellingsbak van 2017, de laatste 2 jaren al enkele keren en dit telkens bij het goed optrekken op autosnelweg een rode pop-up op dashboard met melding controle automatische...
Ik heb een Renault Megane IV break uit 2019 met OS: 9.0.33.431 R-Link 2.
De afgelopen maanden probeer ik een kaartupdate geïnstalleerd te krijgen, maar telkens met een foutmelding Kaartupdate: Updatebestanden onvolledig . Bij de Renault...
beste forum leden ik heb sinds twee weken een grand modus 16 16v automaat.
nu heb ik eens onder de auto gekeken toen zag ik op de naat van de carter van de automaat eigenlijk niks geks maar toen ik met mijn vinger over de naat ging was mijn vinger...
hallo, na een jaar goed gereden te hebben is er weer een slang van de CVT automaat gebarsten, nu weer alle olie eruit en maar afwachten hoe de bak nu is maar de slangen zijn nergens meer te krijgen zegt de garage. wie kan mij eventueel wel helpen??...
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb een twingo automaat uit 2008 , rijd en schakelt perfect. Alleen de stand van de versnellings is niet zichtbaar in het display. Dus je kan niet zien of de auto in zijn a of m staat of in zijn r. Ook is het cruise...