Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wanneer krijg ik eindelijk antwoord op de vraag hoe ik de navigatie weer aan de gang krijg? Werkt totaal niet meer en ik ben ervan afhankelijk. Renault Nederland zegde toe binnen 10 dagen telefonisch contact op te nemen. Moet nog gebeuren ....
Updates werken vanaf de aankoop van de Captur niet.
Garage heeft geen oplossing. Dit is te gek voor woorden!!!
Het is duidelijk dat Renault geen tijd wil besteden aan het opleiden van Dealers voor het navigatie systeem. Als er bij jouw dealer een computerfanaat werkt die zich er in verdiept, heb je geluk. En dan nog krijg je het vaste antwoord: 'Alleen JIJ hebt problemen met de R-link' Als je dan, niet op hetzelfde ogenblik, vraagt hoe het komt dat hij het kent komt er: 'door het vaak te doen hé' Begrijpe wie kan
Jannie Hilhorst schreef:Wanneer krijg ik eindelijk antwoord op de vraag hoe ik de navigatie weer aan de gang krijg?
...
Waar staat die vraag dan, want ik zie hem niet staan op het forum.
Of u heeft de vraag aan Renault gesteld, dan zal daar het antwoord vandaan moeten komen, daar kunnen wij op het forum niets mee.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Probleem lijkt dan toch eindelijk opgelost! Hoera!
Ruim een maand na melding .......
Ik kan weer rijden met de navigatie en zonder mobiele telefoon met routeaanduiding!
Marguerite schreef:En wat was nu het wondermiddel?
Ik gok dat topic-starter een update heeft gehad van het navigatiesysteem.
Blijft een beetje onduidelijk nu, maar goed, dat was het 'probleem' vanaf vraag 1 eigenlijk ook al
Fijn dat het opgelost is, jammer dat onduidelijk blijft wat er nu gedaan is.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In 1ste instantie geeft hij aan dat tractie controle aan staat en wil niet starten.
In 2e instantie geeft hij aan storing remsysteem en wil wederom niet starten.
In 3e instantie een half uur later open ik de...
Weet iemand waarom de “app” regelmatig veranderd van inhoud?
27-2-25 geen Km stand maar geschat rijbereik en inhoud tank. Pagina met bandenspanning info werkt niet.
Ik heb geen E voertuig maar kan wel een “kaart” aanvragen.
Instructie boekje is niet...
Ventilatie doet het niet direct meer bij warm weer, Het gaat om een twingo uit 2012 die deze problemen sinds kort heeft. Als je een klap geeft met je voor tegen het paneel bij de bijrijder(dus links van diens voet) springt die ineens aan maar...
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...