Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoe een ruitenwissers / ruitenwisserbladen / wisserbladen vervangen op een RENAULT SCENIC 2 (JM) 1.9 Compact van 06.2003–vandaag
Ruitenwissers op RENAULT Megane II Saloon (LM) (08.2003–2008) / RENAULT Grand Scénic II (JM) (04.2004–2009) / RENAULT Captur (06.2013–...) auto's moet standaard vervangen worden door een en dezelfde procedure toe te passen. Er kunnen echter kleine verschillen zijn door de specifieke kenmerken van het voertuigontwerp.
Dit filmpje is uitsluitend als informatiemateriaal bedoeld en het biedt geen garantie voor het behalen van bepaalde resultaten.
Het is raadzaam om de montage door deskundige monteurs te laten uitvoeren om zeker te zijn van het best mogelijke resultaat.
Deze video bevat enkel tips en aanbevelingen die van pas kunnen komen bij het verrichten van reparaties of het vervangen van onderdelen. AUTODOC is niet aansprakelijk voor enige vorm van verlies, verwondingen of schade aan eigendommen tijdens het uitvoeren van reparaties of vervangingen, die resulteren uit onjuist gebruik of misinterpretatie van de verstrekte informatie. Deze video dient enkel voor informatieve doeleinden en biedt geen garantie voor het behalen van een specifiek resultaat. De gebruiker is persoonlijk aansprakelijk voor onjuist gebruik van reparatiebenodigdheden, gereedschap en auto-onderdelen, in het bijzonder wanneer er een risico op verwondingen bestaat. AUTODOC raadt ten sterkste aan om voorzichtig te zijn en bij het repareren of vervangen te allen tijde de veiligheidsvoorschriften op te volgen. Houd er rekening mee dat het gebruik van kwalitatief laagwaardige auto-onderdelen afbreuk kan doen aan de mate van veiligheid tijdens het rijden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het gaat om een Scenic II met 2.0 liter, 16V motor
Krukaspoelie, spanner en multiriem laten vervangen door KwikFit.
Hierna ging de auto inhouden bij gas geven (ong boven de 2500 toeren). Motor maakt dan raar geluid. Als er niet teveel gas wordt...
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......
Tijdens de vloeistof controles ontdekte ik haarscheurtjes door uitdroging van de laadluchtslang.
(zie foto’s) van mijn Renault Kadjar 1.2 TCE van 2018.
Heeft iemand ervaring met het vervangen en is dit eenvoudig...
Hallo,
Ik wil de benzinepomp van mijn Modus 1.4 vervangen.
Die zit ingebouwd in de benzinetank. Inclusief benzinefilter.
Onder de achterbank zit een klepje. Doe je dat open dan heb je zicht op de grote dop van de pomp.
Kan de pomp door dit gat of...